– Με άνωθεν εντολή, και όταν μιλάω περί «άνωθεν» δεν αναφέρομαι στον Ύψιστο, αλλά στον πρόεδρο Μητσοτάκη, ο υπουργός που έχει βαλθεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ, Κώστας Σκρέκας, προετοιμάζει ένα πολυνομοσχέδιο και μάλιστα με διαδικασίες εξπρές. Όπως μαθαίνω, η εντολή κινείται προς την κατεύθυνση του να μπει μια τάξη κυρίως στην κοροϊδία με τις προσφορές, που στο τέλος μόνο προσφορές δεν είναι, αλλά κανονική εξαπάτηση του καταναλωτικού κοινού. Επίσης, -σύμφωνα με το powergame.gr- κάπου πήρε το αυτί μου ότι ανάμεσα στα πολλά που σχεδιάζει ο υπουργός Ανάπτυξης είναι και ένας οδικός χάρτης που θα υποχρεώνει τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ να τον ακολουθούν.
Σε δύσκολη θέση ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl
– Την ώρα που ο υπουργός Σκρέκας ετοιμάζει μια επαναστατική νομοθετική πρωτοβουλία με στόχο να βάλει μια τάξη στην αγορά, δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ βρίσκονται αντιμέτωπες με σημαντικά προβλήματα. Αναφέρομαι στην πτώση του τζίρου και τις μεγάλες ζημίες που καταγράφει η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία, σαν μην έφταναν τα οικονομικά προβλήματα, εσχάτως αντιμετωπίζει και σοβαρό πρόβλημα με το management. Πρόβλημα, αλλά διαφορετικής υφής, έχουν και τα γερμανικά Lidl. Η γνωστή αλυσίδα, που κανείς δεν γνωρίζει τι τζίρο έχει και κυρίως ποια είναι η εταιρική φυσιογνωμία της επιχείρησης. Επειδή έχουν φτάσει μπόλικες καταγγελίες στην ΑΑΔΕ, είπαν, έστω και με καθυστέρηση κάμποσων χρόνων, να ασχοληθούν στην κυβέρνηση και με τα Lidl.