Υπογράφεται η σύμβαση των έργων της γέφυρας του Καραβόπορου

Προχωρά σε υπογραφή σύμβασης το  μεγάλο οδικό έργο  της Περιφέρειας Θεσσαλίας με το οποίο ολοκληρώνεται η σύνδεση της πόλης των Τρικάλων με την Πύλη και τον ορεινό όγκο του νομού. Πρόκειται για το  τμήμα της ε.ο. Τρικάλων – Άρτας από το κυκλικό κόμβο του Μύλου Τσαγκάδα έως τη γέφυρα του Καραβόπορου, που χρηματοδοτείται  από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 με συνολικό προϋπολογισμό 22,24 εκατομμύρια ευρώ, στο οποίο  ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες δημοπράτησης και αναδείχτηκε ανάδοχος. Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ενέκρινε το δεύτερο πρακτικό του διαγωνισμού και την  κατακύρωση  αναδόχου και προχωρούν οι διαδικασίες στο Ελεγκτικό Συνέδριο για την υπογραφή  της σύμβασης κατασκευής.

«Οι δρόμοι μας ενώνουν με ασφάλεια και  αποτελούν καθοριστικό  συντελεστή της οικονομίας και της ανάπτυξης»  δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. « Με  εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020,  σε συνέχεια του τμήματος  από Γέφυρα Καραβοπόρου έως Λυγαριά  και την   παράκαμψη Πύλης -Παλαιομονάστηρου, ξεκινά το 2022 η κατασκευή του  τμήματος από  Μύλο Τσαγκάδα έως  γέφυρα  Καραβόπορου. Ολοκληρώνουμε ένα  σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας,  συνολικού προϋπολογισμού 64,8 εκατ. ευρώ,   με  δύο γέφυρες στον Πηνειό, που  αναβαθμίζει τις συνθήκες  οδικής ασφάλειας και  δημιουργεί  νέες προοπτικές  οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης στην περιοχή» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

 

Στοιχεία του έργου

Τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή του οδικού τμήματος της ε.ο. Τρικάλων – Άρτας από τον ισόπεδο κόμβο με την περιφερειακή οδό Τρικάλων έως και τον ισόπεδο κόμβο προς Δροσερό. Το συνολικό μήκος αρτηρίας είναι περίπου 1.3 χλμ και  του παράπλευρου οδικού δικτύου, διπλής κατεύθυνσης, περί τα 2,35 χλμ (δεξιά και αριστερά της αρτηρίας).

Ειδικότερα, προβλέπεται:

– η κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3 km περίπου,

– η κατασκευή  δύο γεφυρών  διέλευσης του  Πηνειού, μήκους 143,10m, για την αρτηρία και τον βόρειο παράπλευρο,

– η κατασκευή παράπλευρου δικτύου μήκους 2,35 km,

– η κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβοπόρου,

– η προσαρμογή της αρτηρίας στους υφιστάμενους κόμβους, με κατάλληλη διαμόρφωσή τους (διεύρυνσή τους), για την εξασφάλιση της ορθής λειτουργίας της κυκλοφορίας.