Ο Ορειβατικός Όμιλος Πύλης στο «Φαράγγι της Καλυψώς» και στον Ορεινό αγώνα «Μονοπάτι Παρνασσού»

IMG 0056

Την διάσχιση ενός από τα ωραιότερα και διασημότερα φαράγγια της Ελλάδας, το «Φαράγγι της Καλυψώς» πραγματοποίησε ο Ορειβατικός Περιηγητικός Όμιλος Πύλης (Ο.Π.Ο.Π) στις 8 & 9 Ιουνίου 2014.
Μια ομάδα 8 ατόμων αναχώρησε από την Πύλη το πρωί της Κυριακής με προορισμό τον Αγιόκαμπο.

Η ημέρα πέρασε ευχάριστα, χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας τις παραλίες του Αγιόκαμπου, δοκιμάζοντας θαλασσινές γεύσεις στην ταβέρνα του Λιντέρη και απολαμβάνοντας την νυχτερινή καταιγίδα με θέα το Αιγαίο.

Και η επόμενη μέρα έφτασε! Ξεκινήσαμε για την διάσχιση του Φαραγγιού με την άφιξη άλλων 11 ατόμων στις 9:00. Αφού ανηφορίσαμε τον δρόμο από τον παραλιακό οικισμό Κόκκινο Νερό στο δρόμο για το χωριό Καρίτσα, στρίψαμε αριστερά στο χωματόδρομο που θα μας έβγαζε στο μονοπάτι για το φαράγγι. Το περπάτημα ήταν σύντομο (30′) και μας οδήγησε σε έναν παραμυθένιο κόσμο πλούσιας βλάστησης, βράχων, τρεχούμενων νερών, καταρρακτών και κρυστάλλινων βάθρων. Γοητευμένοι και ενθουσιασμένοι από την απαράμιλλη ομορφιά του μέρους συνεχίσαμε την πορεία μας προς τη μεγάλη βάθρα και βάση ενός καταρράκτη 75 μέτρων! Ένας τολμηρός αποφάσισε να βουτήξει στα κρυστάλλινα νερά της βάθρας ενώ οι πιο αναποφάσιστοι τον κοιτούσαμε με ζήλεια. Σταθήκαμε για λίγη ώρα θαυμάζοντας την γαλήνη και την άγρια ομορφιά του τοπίου, που θύμιζε τροπικό δάσος, και αφού βγάλαμε τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
Επίσης να αναφέρουμε και την συμμετοχή του αθλητή του συλλόγου Σχορτσιανίτη Αλέξανδρου στον 7ο Ορεινό Αγώνα Δρόμου « Μονοπάτι Παρνασσού 2014 ». που τερμάτισε 26ος στην γενική κατηγορία και 10ος στην ειδική κατηγορία με χρόνο 2:51:36.

Ο αγώνας ήταν ορεινός δρόμος απόστασης 24,2 χιλιομέτρων σε μονοπάτια, δασικούς δρόμους και άσφαλτο με συνολική υψομετρική ανάβαση 1610 περίπου μέτρων. Είναι δρόμος με σημαντικές απαιτήσεις αντοχής και εμπειρίας κίνησης σε ορεινό πεδίο, ενώ σε ορισμένα σημεία απαιτούσε την ιδιαίτερη προσοχή των αθλητών. Χρήσιμη ήταν για τους αθλητές η προηγούμενη εμπειρία σε ορεινούς αγώνες.
Η διοργάνωση κινήθηκε σε πολύ καλό επίπεδο φροντίζοντας να υπάρχουν σταθμοί υποστήριξης και μετά από αυτούς στην πορεία των αθλητών, χώροι απόθεσης σκουπιδιών που φρόντιζαν για τον καθαρισμό της διαδρομής μετά τον αγώνα.