Το Α3 και Α4 του 4ου γυμνασίου στο ΚΠΕ Αγιάς

Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018, τα τμήματα Α3 και Ατου 4ου  Γυμνασίου Τρικάλων «Γιώργιος Σεφέρης» με συνοδούς καθηγητές την κ. Τζανάκου Γεωργία, την κ. Παναγοπούλου Αθηνά και τον κ. Μαντζάνα Αχιλλέα επισκέφτηκαν την όμορφη Αγιά της Λάρισας για περιβαλλοντικό σκοπό. Ήμαστε τυχεροί που μας δόθηκε η ευκαιρία να λάβουμε μέρος σ’ αυτήν την εκδρομή, γιατί όχι μόνο μάθαμε πολλά πράγματα αλλά και περάσαμε πολύ ωραία.

Το πρωί, λοιπόν, της Παρασκευής, όλοι οι μαθητές συγκεντρωθήκαμε έξω από το σχολείο κατά τις 7:45 και περιμέναμε να φτάσει το λεωφορείο για να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Στις 8:00, όλα τα παιδιά είχαμε ήδη βρει τις θέσεις μας στο λεωφορείο, όταν μία αστυνομικός ήρθε και μας μίλησε για το πόσο σημαντικό είναι να φοράμε ζώνη ασφαλείας στο λεωφορείο, στο αυτοκίνητο ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο με το οποίο ταξιδεύουμε. Μετά από τη μικρή ενημέρωση αρχίσαμε κανονικά το ταξίδι μας.

Μετά από μια ώρα περίπου φτάσαμε στον προορισμό μας, την Αγιά. Εκεί μας υποδέχτηκαν δύο πολύ καλές κυρίες και μας φιλοξένησαν στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κισσάβου-Μαυροβουνίου. Οι υπεύθυνες του ΚΠΕ μας μίλησαν για την βλάστηση του τόπου, για διάφορα φυσικά φαινόμενα της περιοχής και γενικότερα για το πανέμορφο αυτό τοπίο.

Λίγο αργότερα, ανεβήκαμε για μια ακόμη φορά στο λεωφορείο για να πάμε στο Μεταξοχώρι. Εκεί κάναμε μια μικρή βόλτα απολαμβάνοντας την καταπράσινη φύση του χωριού. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε ένα αρχοντικό του χωριού, το οποίο φιλοξενεί σημαντικά λαογραφικά εκθέματα και ήταν το πρώτο Παρθεναγωγείο της Θεσσαλίας.

Το ταξίδι μας όμως δεν τελείωσε εκεί. Μετά από αυτή την αξέχαστη εμπειρία, πήραμε τον δρόμο για την Λάρισα. Εκεί επισκεφτήκαμε το Διαχρονικό Μουσείο της Λάρισας, στο οποίο είδαμε εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι στην Παλαιολιθική, στη Νεολιθική εποχή και την εποχή του χαλκού, κοσμήματα που φορούσαν  οι γυναίκες της εποχής εκείνης, αγάλματα και ειδώλια καθώς και διάφορα έργα τέχνης της Βυζαντινής και της Οθωμανικής εποχής.

Η τελευταία μας στάση έγινε στο καινούργιο εμπορικό κέντρο το «Fashion City Outlet», όπου καθίσαμε να φάμε, να ψωνίσουμε και να ξεκουραστούμε. Κάπως έτσι στις 5 το απόγευμα πήραμε το δρόμο του γυρισμού.

Ειλικρινά, αν μας δινόταν ξανά η ευκαιρία να ξανακάνουμε αυτή την εκδρομή, θα το κάναμε, γιατί αποκομίσαμε καινούριες γνώσεις για πολλά πράγματα, τα οποία θα θυμόμαστε για πολύ καιρό ακόμη. Ήταν μια μοναδική εμπειρία!