Την Παρασκευή, 19/4/24, μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν στη δράση με τίτλο «Ο Θε-ΤΑΛΩΣ συναντά τα e-trikala» εκφράζοντας τη δημιουργικότητας τους μέσα από δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής, εφαρμογές προγραμματισμού, εικαστικών και μουσικής.
Συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός κ. Κωνσταντίνος Καλλιάρας, ΠΕ86, με τους μαθητές του Ομίλου του «Προγραμματισμός φορητών συσκευών με App inventor» παρουσίασαν:
- την εφαρμογή Photo Gallery για φορητές συσκευές Android με δυνατότητα διαδραστικής πλοήγησης και θεματολογία σχετική με ιστορικά μνημεία/αξιοθέατα της πόλης των Τρικάλων (δείτε σχετικό βίντεο εδώ)
- την εφαρμογή Scratchcard για φορητές συσκευές Android με δυνατότητα αποκάλυψης τυχαία επιλεγμένων εικόνων από αξιοθέατα των Τρικάλων (δείτε σχετικό βίντεο εδώ)
- την εφαρμογή για φορητές συσκευές Android που καταγράφει το επίπεδο θορύβου σε αστικό περιβάλλον και μας προειδοποιεί για υπέρβαση του ορίου επικινδυνότητας (δείτε σχετικό βίντεο εδώ)’
Επίσης, ο κ. Καλλιάρας, με μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης, παρουσίασε την εφαρμογή τύπου escape room με σκοπό την εκπαίδευση πολιτών στην ασφαλή χρήση σιδηροδρομικών διαβάσεων την οποία είχαν δημιουργήσει στο πλαίσιο διαγωνισμού με θέμα την «Οδική Ασφάλεια» (δείτε σχετικό βίντεο εδώ).
Ένα ακόμη έργο που παρουσιάστηκε στη δράση ήταν ένα video art που δημιουργήθηκε ως διαθεματικό έργο στα μαθήματα των Καλλιτεχνικών, των Μαθηματικών και της Πληροφορικής. Οι μαθητές και μαθήτριες του Α1, στο μάθημα των εικαστικών, δημιούργησαν με τη βοήθεια υλικών χειροτεχνίας τα επιμέρους γεωμετρικά σχήματα από τα οποία αποτελούνται διάσημα έργα ζωγραφικής. Κατόπιν, στο Εργαστήριο Πληροφορικής, με τη βοήθεια τάμπλετ, δημιούργησαν έργα βίντεο με την τεχνική της κινούμενης εικόνας (stop motion animation). Τους μαθητές καθοδήγησαν οι εκπαιδευτικοί Αναστασίου Εμμανουήλ, ΠΕ08, Γουρζιώτη Παναγιώτα, ΠΕ03 ΕΑΕ και Μεγαρχιώτη Χριστίνα, ΠΕ86 (δείτε σχετικό βίντεο εδώ).
Τέλος, η κα. Βράντζα Ελένη, ΠΕ84, με τους μαθητές της Β΄ τάξης Κόγια Δημήτριο, Κοτρώνη Βασίλειο, Νταή Γιώργο, Ντίνα Χρήστο, Πουλιανίτη Κωνσταντίνο, Στεφάνου Δημήτριο, Τριάντο Λεωνίδα και τη μαθήτρια Βλάχου Στυλιανή παρουσίασαν ένα αυτόνομο ρομπότ-όχημα το όποιο προγραμμάτισαν έτσι ώστε να ακολουθεί μία συγκεκριμένη πορεία ανιχνεύοντας μία μαύρη γραμμή, να συλλέγει αντικείμενα, να τα μεταφέρει σε συγκεκριμένα σημεία, να ξεφορτώνει ένα αντικείμενο σε μία υπερυψωμένη πλατφόρμα και, τέλος, να παρκάρει μόνο του.