Θεσσαλών Δύναμη:Απάντηση σε Αγοραστό για ηλεκτροκίνηση Παλ/σαλος- Καλαμπάκα

logo_papatolia

Δυστυχώς ο κ. Αγοραστός χρησιμοποίησε την επερώτηση μας ως βήμα για τις γνωστές επικοινωνιακού χαρακτήρα παρεμβάσεις του.

Η επερώτηση που κατέθεσε η Θεσσαλών Δύναμη την 15/03/2011, ήλθε προς συζήτηση στο Π.Σ. στις 07/04/2011 σχεδόν ένα μήνα αργότερα (το θέμα εισηγήθηκε η  Λώρεν Κασσοπούλου και αναφέρθηκε ο Φώτης Αλεξάκος). Σ΄ αυτό το διάστημα ο κ. Αγοραστός φρόντισε να κάνει δηλώσεις ότι εργάζεται για την ηλεκτροκίνηση στο σύνολο του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου, ώστε να έλθει στο Περιφερειακό Συμβούλιο να μας απαντήσει ότι κρούομε ανοιχτές θύρες και ότι το ερώτημα έχει απαντηθεί πριν καν τεθεί.

Στην επερώτηση μας ζητούσαμε να συμπεριλάβει στον προγραμματισμό της Περιφερειακής Αρχής την ηλεκτροκίνηση και της γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος  (την οποία δεν έθεσε στην συνάντηση του με τους Διευθύνοντες Συμβούλους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και  ΓΑΙΑΟΣΕ  όπου συζήτησαν για την γραμμή Βόλος –  Λάρισα) αποδεικνύοντας έμπρακτα την πανθεσσαλική διάσταση της περιφερειακής πολιτικής εντάσσοντας το έργο στο Περιφερειακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ή στο Τομεακό του Υπουργείου ώστε να σταματήσει η περαιτέρω απομόνωση της Δ. Θεσσαλίας και συνακόλουθα η επιδείνωση της ήδη καταγεγραμμένης αναπτυξιακής υστέρησης της.

Δυστυχώς ο κ. Περιφερειάρχης με την απάντηση του επιβεβαίωσε την ανησυχία μας ότι δεν ασχολήθηκε και δεν έθεσε ποτέ το θέμα της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος ούτε προτίθεται να το εντάξει σε κάποιο πρόγραμμα.

Απάντησε βέβαια ότι και η γραμμή Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος θα ενταχθεί στο πρόγραμμα Jessica με κόστος 75 εκ. ευρώ.

Θεωρούμε ότι η απάντηση του είναι στον αέρα διότι:

α) στην συνάντηση μας στην Ιπποκράτους με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ενημερωθήκαμε ότι στον προγραμματισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ υπάρχει η   ένταξη στο πρόγραμμα Jessica της ηλεκτροκίνησης  της γραμμής Βόλος – Λάρισα.

β) Το πρόγραμμα Jessica αφορά κατασκευή με παραχώρηση. Στον Βόλο υπάρχουν ακίνητα μεγάλης αξίας για παραχώρηση ενώ στην Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος δεν υπάρχουν και ως εκ τούτου είναι αδύνατο να επιλεγεί η λύση της παραχώρησης.

γ) Το κόστος ηλεκτροκίνησης της γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος ανέρχεται σε 25 εκ. ευρώ κι όχι 75 όπως ανέφερε ο κ. Περιφερειάρχης διότι αυτή η γραμμή έχει πρόσφατα εκσυγχρονιστεί και η «ωριμότητα» του έργου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο κάτι που όφειλε να γνωρίζει ο κ. Περιφερειάρχης.

Λυπούμαστε που ο κ. Αγοραστός  μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο επέλεξε να πει   ψέματα εμπαίζοντας τους πολίτες της Θεσσαλίας .

Εμείς ως παράταξη θα συνεχίσουμε την ενεργοποίηση μας προς κάθε κατεύθυνση και καλούμε όλους τους θεσμικούς παράγοντες της Δυτικής Θεσσαλίας αλλά και ολόκληρης της Περιφέρειας να διεκδικήσουμε την ηλεκτροκίνηση του δικτύου ολόκληρης της Θεσσαλίας για διασφάλιση της δικτύωσης  και των τεσσάρων Νομών και των πρωτευουσών τους συμβάλλοντας  έτσι καθοριστικά  στην δικτύωση της Θεσσαλικής οικονομίας και την τόνωση της αναπτυξιακής προοπτικής του τόπου μας.

Μόνο έτσι κρατάμε ζωντανό το όραμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας που θα συνδέσει την Θεσσαλία με τις Ευρωπαϊκές και Διεθνείς αγορές.

ΘΕΣΣΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΗ