Θεατρικά εργαστήρια για παιδιά, νέους και ενήλικες

__copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

Συνεχίζονται οι εγγραφές στα Θεατρικά Εργαστήρια που οργανώνει το Δημοτικό Θέατρο Τρικάλων, στο Μύλο Ματσόπουλου.

Τα Εργαστήρια θα λειτουργήσουν από τον Οκτώβριο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους και να πάρουν περισσότερες πληροφορίες στο Μύλο Ματσόπουλο στα γραφεία του Δημοτικού Θεάτρου (τηλ. 24310 20000) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Λειτουργούν τα εξής τμήματα: Παιδαγωγικό Εργαστήρι Θεάτρου με δύο τμήματα ένα για τους μαθητές του Δημοτικού και ένα για τους μαθητές του Γυμνασίου –Λυκείου και Θεατρικό Εργαστήρι για τους νέους (18-35 ετών)

  1. Το Παιδαγωγικό Εργαστήρι Θεάτρου αφορά όλους τους μαθητές ,αφού στόχος του είναι η δημιουργική ευαισθητοποίηση των παιδιών στο χώρο των Τεχνών και του θεάτρου, η ανάπτυξη της κοινωνικότητας και υπευθυνότητας στα πλαίσια της ομάδας και η απελευθέρωση της ψυχοκινητικής τους ενέργειας μ’ όλες τις μορφές έκφρασης που η σύγχρονη παιδαγωγική προτείνει για την συγκρότηση της προσωπικότητάς τους.

Λειτουργούν Τμήματα: Δημοτικού, Γυμνασίου- Λυκείου

  1. Το Θεατρικό Εργαστήρι για τους νέους-ενήλικες (18-35 ετών),απευθύνεται σε νέους που θέλουν να γνωρίσουν την τέχνη του θεάτρου , να εκφραστούν μέσα απ’ αυτή και να επικοινωνήσουν μέσα από την δυναμική της ομάδας.

Στο Εργαστήρι μπορούν να συμμετέχουν όσοι ενδιαφέρονται για την υποκριτική αλλά και τους άλλους τομείς του θεάτρου: σκηνογραφία, ενδυματολογία, μουσική, οργάνωση κλπ.

 

Οι διδακτικές ενότητες των εργαστηρίων:

  • Κίνηση και Έκφραση (αυτοσχεδιασμοί, παντομίμα, σκηνική έκφραση)
  • Λόγος και Έκφραση (δραματοποίηση)
  • Θεατρική αγωγή (υποκριτική, θεατρική δράση, θεατρική παράσταση)

 

Το Θέατρο – γενικότερα ο θεατρικός λόγος – υπήρξε πάντα μια σημαντική ανάγκη για το παιδί. Εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχείο, τα οποία κατεξοχήν συνδέονται με την παιδική προσωπικότητα: μίμηση, κίνηση, χορό, ψυχική ταύτιση, δράση, τραγούδι, ψυχική εκτόνωση κι άλλα πολλά. Υπάρχει στον θεατρικό λόγο η αμεσότητα και η οικείωση, στοιχείο τα οποία οδηγούν προοδευτικά στην ταύτιση και, τελικό, στην απελευθέρωση του παιδιού. Παράλληλα, ακονίζεται ο προφορικός λόγος, απελευθερώνεται ο συναισθηματικός του κόσμος, καλλιεργείται η αισθητική του, κινούνται εντονότερα Οι νοητικές του λειτουργίες, ενδυναμώνεται η βούλησή του, ταξιδεύει γρηγορότερα η φαντασία του, ξεπερνάει δειλίες και άγχη. Με αυτή την έννοια, το Θέατρα είναι ίσως η σημαντικότερη μορφή αγωγής για το παιδί και είναι αρκετοί οι παιδαγωγοί οι οποίοι διείδαν την παιδαγωγική του αξία και σημασία.” (Αντ. Δελώνης. Μελετητής της Παιδικής Λογοτεχνίας)