Η Ryanair μεταφέρει την πληροφοριακή υποδομή της από τη Microsoft στο AWS

Η Ryanair μεταφέρει την πληροφοριακή υποδομή της από τη Microsoft στο AWS.

Η Ryanair πρόκειται να μεταφέρει σχεδόν ολόκληρη την υποδομή της στο AWS, μετά την μερική μετάβαση ορισμένων συστημάτων πληροφορικής της.

Η αεροπορική εταιρεία που προσφέρει χαμηλού κόστους εισιτήρια σχεδιάζει να κλείσει τη συντριπτική πλειοψηφία των κέντρων δεδομένων της που βρίσκονται στη Microsoft κατά τα επόμενα τρία χρόνια.

Ήδη έχει επανασχεδιάσει αρκετά συστήματα βασισμένά στο AWS, όπως το Ryanair Rooms, μεταφέροντας ταυτόχρονα και αρκετά στοιχεία της ιστοσελίδας Ryanair.com εκεί, επίσης χτίζει μια νέα βάση δεδομένων πάνω στο Amazon S3, χρησιμοποιώντας το Amazon Kinesis για να αποκτήσει γνώσεις από τα υπάρχοντα δεδομένα για τους πελάτες και τις επιχειρήσεις που την εμπιστεύονται.

Η αεροπορική εταιρία Ryanair θα εγκαταλείψει επίσης το Microsoft SQL Server υπέρ του Amazon Aurora για να διεξάγει πιο αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Ευρώπη, προκειμένου να μειώσει το κόστος επικοινωνίας με τους 22 εκατομμύρια Ευρωπαίους πελάτες της.

Ο CTO της Ryanair, John Hurley δήλωσε: «Έχουμε επιλέξει να συνεργαστούμε με το κορυφαίο σύννεφο (cloud) στον κόσμο για να αναπτύξουμε και να προσφέρουμε υπηρεσίες που θα μεταμορφώνουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των πελατών μας. Με την ανακατασκευή των βασικών εφαρμογών, τη μετατροπή των δεδομένων σε πρακτικές γνώσεις και τη δημιουργία έξυπνων εφαρμογών, δημιουργούμε επιτυχημένες λύσεις για να συνεχίσουμε τον ηγετικό ρόλο που κατέχουμε στον ταξιδιωτικό κλάδο».

Επίσης, η Ryanair συνεργάζεται με το AWS ML Solutions Lab για να δημιουργήσει μια έξυπνη εφαρμογή που θα επιτρέψει στην εταιρεία να ανιχνεύει αυτόματα τις αυξήσεις της ζήτησης για τα τμήματα των πτήσεων της και να προβλέπει με ακρίβεια τις πιθανές αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα των πτήσεων

Ο Hurleyδ ήλωσε: «Η μηχανική μάθηση είναι εξαιρετικά σημαντική για την ανάπτυξή μας, και κατά συνέπεια επιδιώκουμε να αναπτύξουμε μια ποικιλία υπηρεσιών βασισμένη πάνω σε αυτή την τεχνολογία που θα τρέχει στο AWS, συμπεριλαμβανομένης του Amazon SageMaker, για να βελτιώσουμε την εμπειρία του UI του πελάτη και να προσαρμόσουμε την πύλη myRyanair για κάθε μοναδικό ταξιδιώτη».

Ο προαναφερόμενος επισήμανε πως: Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε τo Amazon Lex για να ενισχύσουμε την εμπειρία υποστήριξης των πελατών μας, δρομολογώντας έξυπνα αιτήματα υποστήριξης πελατών με το σωστό τύπο βοήθειας – είτε πρόκειται για έναν εκπρόσωπο υποστήριξης πελατών, είτε για μια αλληλεπίδραση που θα διεξάγεται μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Mike Clayville, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων εμπορικών πωλήσεων στο AWS, δήλωσε ότι τα σχέδια της αεροπορικής εταιρείας για μετάβαση σο AWS μοιάζει με πολλές άλλες επιχειρήσεις που ήδη έχουν μεταναστεύσει τα πληροφοριακά συστήματα με όσο το δυνατόν συντομότερο τρόπο.

Ο Mike Clayville πρόσθεσε ότι: Επειδή διαθέτουμε το πιο ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών cloud, συμπεριλαμβανομένης της κορυφαίας μας μηχανικής μάθησης και υπηρεσιών βαθιάς μάθησης, η Ryanair θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει αυτές τις υπηρεσίες για να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και των εργαζομένων της. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα την βοηθήσουμε να δημιουργήσει θεσπέσιες εμπειρίες για τους καταναλωτές της πάνω στο AWS.

texnologia.net