Πρόσθετες θέσεις εξασφάλισε ο Δήμος Τρικκαίων για τις Δομές φιλοξενίας

domes filojenias

Ένα σύνολο 2.500 τρικαλινών παιδιών θα ωφεληθούν φέτος (το έτος 2015-2016) από τις πρόσθετες θέσεις που εξασφάλισε ο Δήμος Τρικκαίων για τις Δομές φιλοξενίας σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδικούς σταθμούς και – κυρίως – ΚΔΑΠ.

Ταυτοχρόνως ο Δήμος Τρικκαίων συμβάλλει στο να καταταγεί ο νομός Τρικάλων στον τρίτο σε όλη τη χώρα, που ξεπερνά την ποσοστιαία αναλογία του 3%, για τα παιδιά που θα φιλοξενηθούν σε δομές. Πάνω από τον νομό Τρικάλων (πλην των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης) είναι μόνο οι νομοί Ηρακλείου και Αιτωλοακαρνανίας, κατά πολύ μεγαλύτεροι πληθυσμιακώς.

Εξάλλου, ο Δήμος Τρικκαίων με τις 24 δομές (από τις 38 όλου του νομού) έχει κατορθώσει πλέον, υποβάλλοντας ολοκληρωμένο σχέδιο, να προωθεί τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των παιδιών, οικογενειών που χρειάζονται τις υπηρεσιών των δομών αυτών.

Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι η αύξηση των δομών και των θέσεων από τον Δήμο Τρικκαίων, εκτοξεύει τον νομό Τρικάλων στην πρώτη θέση στη Θεσσαλία, ξεπερνώντας τον αριθμό των παιδιών που θα φιλοξενηθούν τόσο στη Λάρισα, όσο και στη Μαγνησία. Τα στοιχεία της ΕΕΤΑΑ είναι ενδεικτικά:

Καρδίτσης 877 (0,9%)
Λαρίσης 2.702 (2,7%)
Μαγνησίας 2.792 (2,8%)
Τρικάλων 3.087 (3,1%)

Έτσι, η δράση για την «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» που υλοποιείται από την ΕΕΤΑΑ αποτελεί την κύρια συμβολή του Δήμου Τρικκαίων ως συμπαράσταση στις εργαζόμενες μητέρες. Οι οποίες – όσες δεν είναι δημόσιοι ή δημοτικοί υπάλληλοι – από τις 5 Αυγούστου μέχρι τις 18 Αυγούστου μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις στους στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (www.eetaa.gr) , στην οποία μπορούν να ανακατευθύνονται και μέσω της ιστοσελίδα τους Δήμου (www.trikalacity.gr) .

Φέτος, επομένως, περισσότερες τρικαλινές μητέρες θα έχουν την ευκαιρία να στηριχθούν για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, μέσω κυρίως των αυξημένων θέσεων στα ΚΔΑΠ. Θέσεων που αφορούν σε παιδιά Δημοτικού Σχολείου και – η δεύτερη καινοτομία του Δήμου Τρικκαίων – έχουν πλέον περισσότερες δράσεις να προσφέρουν.

Οι θέσεις

Ο Δήμος Τρικκαίων, εκτός από τις κατά 625% αυξημένες θέσεις στα ΚΔΑΠ (από 300 τα προηγούμενα χρόνια, σε 1956 φέτος!) εξασφάλισε και απογευματινό τμήμα στο ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ, αλλά και δεύτερο τμήμα στον β΄ βρεφονηπιακό σταθμό (βρεφικό τμήμα).

Αναλυτικά οι θέσεις είναι:

1. ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ (ΒΡΕΦΙΚΟ TMHMA) «H ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ»: 28
2. ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ «ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ»: 14
3. Β΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ (ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ): 14
4. Α΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ: 63
5. Β΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ (ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ): 49
6. Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ: 49
7. Δ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ: 49
8. Ζ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ:35
9. ΣΤ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ: 20
10. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΠΥΡΓΟΥ: 20
11. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΙΖΩΜΑΤΟΣ: 20
12. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙΟΥ: 20
13. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΦΑΛΩΡΕΙΑΣ: 20
14. Α΄ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ: 20
15. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ «ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ» ΚΑΛΛΙΔΕΝΔΡΟΥ: 15
16. ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ «ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ» ΠΡΙΝΟΥΣ: 25
17-18. ΚΔΑΠ «H ΟΜΟΝΟΙΑ» 10ου Δημοτικού Σχολείου Δ. Τρικκαίων (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ.: Α΄ ΒΑΡΔΙΑ + Β΄ ΒΑΡΔΙΑ): 1080
19-20. ΚΔΑΠ «O ΣΤΑΘΜΟΣ» (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ: Α΄ ΒΑΡΔΙΑ + Β΄ ΒΑΡΔΙΑ): 126
21-22. ΚΔΑΠ «ΤO ΦΡΟΥΡΙΟ » 1ου Δημοτικού Σχολείου Δ. Τρικκαίων (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ.: Α΄ ΒΑΡΔΙΑ + Β΄ ΒΑΡΔΙΑ): 750
23-24. ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΗΦΑΙΣΤΟΣ» (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ.: Α΄ ΒΑΡΔΙΑ + Β΄ ΒΑΡΔΙΑ): 50
ΣΥΝΟΛΑ: («ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ» + «ΚΔΑΠ» + «ΚΔΑΠ-ΜΕΑ»): 2467

ΚΔΑΠ

Η τεράστια αύξηση των θέσεων στα ΚΔΑΠ, δίνει τη δυναότητα ΔΩΡΕΑΝ ενασχόλησης των παιδιών στις εξής δραστηριότητες:
α οφέλη για τους μικρούς τρικαλινούς είναι πολλαπλάσια. Κυρίως, το ότι πλέον θα μπορούν εντελώς δωρεάν, να απασχολούνται σε σειρά δραστηριοτήτων:
1. Αθλητισμός
Ποδόσφαιρο, μπάσκετ, κολύμβηση, βόλεϊ, τένις, τάε κβο ντο
2. Μουσική
Μουσική προπαιδεία, Θεωρία, Εκμάθηση μουσικών οργάνων (πιάνο, βιολί, κιθάρα, μπουζούκι, άλλο)
3. Θέατρο
Θεατρικά Εργαστήρια, παντομίμα
4. Εικαστικά
Ελεύθερο σχέδιο, Χρώμα, Πηλός, Χαρακτική, Γραφιστική
5. Χορός
Παραδοσιακοί χοροί, μοντέρνοι χοροί, μπαλέτο
6. Πληροφορική
Εκμάθηση – πιστοποίηση, διαδίκτυο
7. Περιβάλλον
Ανακύκλωση, Οικολογική Συνείδηση
8. Μελέτη
Ξένες γλώσσες, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Σκάκι, Βοήθεια ση χολική μελέτη
9. Παιχνίδια
Ομαδικά, παραδοσιακά, επιτραπέζια, ψηφιακά, γνώσεων

Προσλήψεις

Η ίδια η τρικαλινή κοινωνία, εφ’ όσον αξιοποιήσει τη δωρεάν δυνατότητα που δίνει η συγκεκριμένη δράση και ο σχεδιασμός του Δήμου Τρικκαίων, θα μπορέσει να λειτουργήσει συνεκτικά. Δηλαδή: η αύξηση των θέσεων που εξασφάλισε ο Δήμος στα ΚΔΑΠ, εφ’ όσον καλυφθούν, θα σημάνουν και προσλήψεις επιστημόνων – εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα καλύψουν τις θέσεις που θα χρειαστούν για τα παιδιά που θα φοιτήσουν στα ΚΔΑΠ. Επομένως, η τρικαλινή κοινωνία λειτουργία προσθετικά για την…. ίδια, με τον Δήμο Τρικκαίων να αποτελεί το εφαλτήριο για την ενίσχυση, τόσο της οικογένειας, όσο και της προσπάθειας μείωσης ποσοστών ανεργίας. Κυρίως, όμως, ο Δήμος επιδιώκει την ομαλότερη αντιμετώπιση των συνθηκών που βιώνει και η τρικαλινή κοινωνία, αναπτύσσοντας ένα ολόκληρο πλέγμα Δομών για τους ίδιους τους πολίτες.

.