Ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας και αναπληρωτής Τομεάρχης ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας Νίκος Λέγκας σε συνέχεια προηγούμενης ερώτησης του που κατατέθηκε στη Βουλή στις 27/07/2011 σχετικά με την κατάργηση της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης Καλαμπάκας – Τρικάλων – Αθήνας (IC 47/48) κατέθεσε νέα ερώτηση η οποία έχει ως εξής :
Σε συνέχεια της από 27/07/2011 με αριθμό 20663 ερώτησης μου σχετικά με την κατάργηση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας – Τρικάλων – Αθηνών (IC 47/48) και επειδή η νέα ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκαλύπτει ότι κάποιοι συνεχίζουν να «παίζουν» με τα δρομολόγια των τρένων προκαλώντας τους Τρικαλινούς πολίτες.
Σας ερωτώ:
- 1.Πότε λέγατε την αλήθεια ;
Στις 4 Μαΐου του 2010, όταν ο τότε Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ν.Σηφουνάκης σε απάντηση προφορικής ερώτησης μου στη Βουλή δήλωνε χαρακτηριστικά ότι η πληρότητα του δρομολογίου ξεπερνά το 50 % και ότι έχει δοθεί εντολή στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει στην επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής του Intercity Καλαμπάκα – Τρίκαλα – Αθήνα ;
ή
Στις 4 Αυγούστου του 2011, όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι καταργείται το συγκεκριμένο δρομολόγιο λόγω χαμηλής πληρότητας ;
- 2. Αν και στις δυο περιπτώσεις λέγατε την αλήθεια να με ενημερώσετε για ποιους λόγους «απαξιώθηκε» το συγκεκριμένο δρομολόγιο με άμεσο αποτέλεσμα την δραματική – όπως εσείς υποστηρίζετε πλέον – μείωση της πληρότητας του. Και στην περίπτωση αυτή, αν αναζητήθηκαν ευθύνες απ’ αυτούς που έλαβαν τις σχετικές αποφάσεις.