Η καραντίνα θρέφει τις ηλεκτρονικές αγορές – 73,5% αυξήθηκε ο τζίρος

Ιστορικό υψηλό καταγράφηκε στις ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα μας κατά τη διάρκεια της «Black week» (21-27/11), με αποκορύφωμα την περασμένη, Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, ανήμερα της… γιορτής του καταναλωτή.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), ο e-τζίρος αυξήθηκε κατά 73,5% σε επίπεδο εβδομάδας και κατά 43,6% τη φετινή Black Friday, σε σχέση με πέρυσι. Εξέλιξη που αποδίδεται στα… κατεβασμένα ρολά των φυσικών καταστημάτων εξαιτίας του lockdown.

Επίσης, σημειώθηκε άνοδος 154,9% στην αξία των online αγορών τη φετινή «Μαύρη εβδομάδα», σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων οκτώ εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη – μέσα Νοέμβρη 2020).

Ταυτόχρονα, φέτος παρατηρήθηκε ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας (78,1%), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών.

Κι αυτό διότι οι καταναλωτές αναζητούσαν τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες άγγιξαν το 79% στις κατηγορίες: τεχνολογία, είδη σπιτιού, μόδα, ψυχαγωγία & αθλητισμός, υγεία και ομορφιά, παιδικά & βρεφικά είδη, αυτοκίνηση & μοτοκίνηση και επαγγελματικά είδη.

Σημειώνεται πως η παραπάνω έρευνα διεξήχθη από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών: BestPrice και Skroutz, καθώς και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 9.132 e-shops. Τα 6.603 από αυτά συνεργάζονται με το Skroutz και τα υπόλοιπα 2.529 με το BestPrice.

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τις εκτιμήσεις Μαΐου της διοίκησης του GR.EC.A., οι οποίες περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του eCommerce Europe, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Ελληνες καταναλωτές σε εγχώρια και διεθνή e-shops θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7%, προσεγγίζοντας σε συνολική αξία τα 10,7 δισ. ευρώ.

eleftherostypos.gr