Εξελίξεις στην κατάληψη του 1ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων

sxoleio

Σε ουσιαστικό διάλογο με τους μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων – που από χθες τα ξημερώματα κάνουν κατάληψη στον χώρο του σχολείου – ήρθε σήμερα το πρωί η διεύθυνση του σχολείου. Να σημειωθεί ότι οι μαθητές προέβησαν στην κατάληψη του σχολείου, διεκδικώντας με την στάση αυτή τα βιβλία που δεν τους έχουν δοθεί ακόμα και παράλληλα διαμαρτύρονται για τα νέα μέτρα στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Συγκεκριμένα, ο υποδιευθυντής κ. Κόργκας, ζήτησε από τους μαθητές να τον ακούσουν και κατόπιν, στην συνέλευση που πραγματοποιήθηκε εντός του χώρου του σχολείου, προσπάθησε με επιχειρήματα να πείσει τους μαθητές, ότι το χάσιμο των μαθημάτων, είναι πρωτίστως επιβαρυντικό για τους ίδιους.

Όπως δήλωσαν στο trikalain οι μαθητές μετά το πέρας της συνάντησης, η κίνηση αυτή από την πλευρά διεύθυνσης του σχολείου τους συγκίνησε αρχικά, – γιατί όπως είπαν αντιλήφθηκαν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι με το μέρος τους – και κατόπιν τους έβαλε σε προβληματισμό.

Η έκβαση της κατάληψης θα κριθεί καθώς φαίνεται τις επόμενες ώρες. Πάντως αξίζει να σημειώσουμε ότι πολλοί ήταν οι μαθητές που είπαν, ότι μάλλον η κατάληψη «θα σπάσει», αφού είδαν και άκουσαν με τα ίδια τους τα αυτιά, ότι οι καθηγητές είναι διατεθειμένοι να συνεργαστούν με τους μαθητές για το καλύτερο του σχολείου.

Οι προτάσεις των εκπαιδευτικών που άγγιξαν τις καρδιές των μαθητών, μπορεί να μην έχουν να κάνουν με τα βασικά αιτήματά τους, έχουν όμως να κάνουν με τις βασικές αρχές μιας αξιοπρεπούς και ολόπλευρης εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα σε ένα σχολείο.

Συγκεκριμένα οι προτάσεις των εκπαιδευτικών ήταν:

Α) Επαναλειτουργία των γηπέδων του βόλεϊ και του μπάσκετ, που είχαν «κοπεί» στην μέση πέρσι, στην προσπάθεια της προηγούμενης διεύθυνσης του σχολείου να χωρίσει την κοινή αυλή του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου.

Β) Το γήπεδο του ποδοσφαίρου να φυτευτεί με γκαζόν για να μπορεί να χρησιμοποιείται άφοβα από τους μαθητές.

Γ) Θέματα που έχουν να κάνουν με την εκπαιδευτική διαδικασία και τον χρόνο από τον οποίο δίνεται για αυτό από το Υπουργείο, χρόνος που αν χαθεί, θα επιβαρύνει τους μαθητές με επιπλέον ώρες, ακόμη και τις γιορτές.

 

Λέλα Κατεχάκη