Εκδρομή Συλλόγου Πολιτικών συνταξιούχων Τρικάλων σε Παναγία Σουμελά και Λουτρά Πόζαρ

Μια πολύ όμορφη εκδρομή πραγματοποίησαν πρόσφατα τα μέλη του Συλλόγου Πολιτικών συνταξιούχων νομού Τρικάλων, σε Παναγία Σουμελά Λουτρά Πόζαρ και παλαιό Άγιο Αθανάσιο.

Ήταν μια όμορφη μέρα από το πρωί. Η παρέα μας συγκεντρώθηκε στην πλατεία Κιτριλάκη με χαμόγελα. Το λεωφορείο του γραφείου CHIC TRAVEL του Χρήστου Αντωνόπουλου, γεμάτο ασφυκτικά αναχώρησε με το αχνό φως της Πέμπτης.

Ακολουθήσαμε τη διαδρομή μέσω Λάρισας και κάναμε ενδιάμεση στάση για καφέ στον Κορινό. Αναχωρήσαμε για τη Μονή της Παναγίας Σουμελά και ανυπομονούσαμε να φτάσουμε στις φθινοπωρινές πλαγιές του όρους Βερμίου να προσκυνήσουμε τη Χάρη της. Δέος μας πλημμύρισε αντικρύζοντας ίσως έναν από τους σπουδαιότερους Προσκυνηματικούς τόπους όλης της Ελλάδας και πνευματικό κέντρο του ποντιακού ελληνισμού.

Μετά το προσκύνημα σιγοτραγουδώντας στο λεωφορείο, λέγοντας αστεία και ανέκδοτα πήραμε το δρόμο για τα Λουτρά Πόζαρ. Απίστευτο τοπίο, καλά κρυμμένο στην αγκαλιά της μάνας φύσης. Οι επισκέπτες, μαζί τους κι εμείς, απολαύσαμε το πόσιμο θερμό νερό με την ιαματική δράση κάνοντας λουτροθεραπεία, ποσιοθεραπεία, τόνωση και χαλάρωση.

Φάγαμε με θέα τους καταρράχτες, το ποτάμι, τις αχνιστές πισίνες.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο, ένα παραδοσιακό πέτρινο χωριό στα 1200 μέτρα, ορμητήριο για ορειβατικές αποδράσεις, πεζοπορία και αναρριχήσεις. Κλείσαμε στην καρδιά μας τον περίπατο στα πλακόστρωτα σοκάκια του, τη ζεστή σοκολάτα, το γλυκό του κουταλιού και τη μυρουδιά του καμένου ξύλου.

Πήραμε το δρόμο της επιστροφής και φτάσαμε στην πόλη μας αργά το βράδυ γεμάτοι εικόνες, φθινοπωρινά χρώματα και αγαλλίαση ψυχής.

Αυτό όμως που εντυπωσίασε ήταν το δέσιμο της παρέας, οι νέες γνωριμίες, οι κοινοί γνωστοί, η ανταλλαγή γνώσεων και απόψεων μέσα σε λίγες μόνον ώρες. Αυτά είναι που θα κρατήσουμε και θα πούμε καλή αντάμωση σε επόμενη εξόρμηση!