Αποτελεί δημιουργία ενός 26χρονου Γερμανού φοιτητή – Τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας θα έχουν σίγουρα μετανιώσει που το αγνόησαν.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η ανάδειξη ενός διαφημιστικού σποτ σε viral video είναι κάτι που ονειρεύεται κάθε εταιρεία. Αυτή η περίπτωση ωστόσο διαφέρει, αφού η Adidas όχι μόνο δεν πλήρωσε δεκάρα για τη δημιουργία του εν λόγω διαφημιστικού αλλά το είχε μάλιστα αγνοήσει επιδεικτικά όταν ο δημιουργός του το έστειλε στο τμήμα επικοινωνίας της.