Ζαραμπούκας: Το Επιμελητήριο Τρικάλων στηρίζει επιχειρηματικά γεγονότα όπως το συνέδριο των ζαχαροπλαστών

Την δική του άποψη και θέση, για την διεξαγωγή του 25ου πανελλήνιου συνεδρίου της Ομοσπονδίας επαγγελματοβιοτεχνών ζαχαροπλαστών Ελλάδας στα Τρίκαλα, εξέθεσε στο trikalaIN.gr, ο Β΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Χρήστος Ζαραμπούκας.

«Με χαρά και ικανοποίηση, είδα το 25ο συνέδριο Ζαχαροπλαστικής να διεξάγεται στην πόλη των Τρικάλων και αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και κυρίως στους Τρικαλινούς επαγγελματίες του κλάδου, που κατάφεραν μια τέτοια μεγάλου βεληνεκούς εκδήλωση να διεξαχθεί και στα Τρίκαλα. Εξάλλου και το Επιμελητήριο Τρικάλων στήριξε από την πρώτη στιγμή αυτό το επιχειρηματικό γεγονός όχι μόνο ηθικά αλλά και οικονομικά και μαζί με τους χορηγούς της διοργάνωσης αποτέλεσε τον αρωγό της επικοινωνιακής και τεχνικής υποστήριξης.Ως πρόεδρος του τμήματος Υπηρεσιών του τοπικού επιμελητηριακού θεσμού βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια σε τοπικό επίπεδο το ζαχαροπλαστείο προσαρμόζεται στον ανταγωνισμό και στις νέες τάσεις της αγοράς, είτε θέλοντας να «γλυκάνει» περισσότερο τον πελάτη με το σερβίρισμα σε τραπεζάκια, είτε δίνοντας χώρο και στα αρτοσκευάσματα, ακόμη και σε προτάσεις φαγητού, είτε αφήνοντας το «όλα σε ένα» και ρίχνοντας το βάρος στην εξειδίκευση και στο branded προϊόν. Σε Πανελλήνιο επίπεδο οι βιομηχανίες και ακόμα και οι βιοτεχνίες του κλάδου δείχνουν ότι το μέλλον για το ελληνικό ζαχαροπλαστείο, βρίσκεται στο εξωτερικό κι’ αυτό σε μια εποχή που η μόδα στην Ευρώπη έχει αρχίσει να γυρνάει για τα ζαχαροπλαστεία, να φεύγει από το «τα κάνω όλα και σε καλή τιμή» και να στρέφεται στο «κάνω κάτι και το κάνω εξαιρετικό». Η Τρικαλινή πόλη, κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως πόλη του γλυκού και σαν τέτοια θα πρέπει να προβληθεί για την ποιότητα στα τοπικά Τρικαλινά γλυκά όπως και για την ξεκάθαρη προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών αυτών που επισκέπτονται στα Τρίκαλα στα γλυκά της πόλης … Η ζαχαροπλαστική δεν είναι ένα απλό επάγγελμα, είναι τέχνη και η τέχνη εξελίσσεται, το ίδιο είναι και η επιχειρηματικότητα πάνω στη ζαχαροπλαστική καθώς και αυτή εξελίσσεται. Στην επαρχία ιστορικά το ζαχαροπλαστείο αποτελούσε και αποτελεί σημείο συνάθροισης κοινωνικών ομάδων, είτε με τραπεζάκια, είτε χωρίς. Το ζαχαροπλαστείο είναι στην καθημερινότητα του καταναλωτή και πολλοί τα έχουν προσαρμόσει στα νέα δεδομένα με το να υιοθετούν διαφορετικές τάσεις, δηλαδή, υπάρχουν τα αρτοζαχαροπλαστεία, τα καφεζαχαροπλαστεία που δεν πωλούν ψωμί. Ζαχαροπλάστες και αρτοποιοί μπορεί ως κλάδοι φαινομενικά να είναι ίδιοι θεωρώ όμως ότι ακόμη υπάρχουν ποιοτικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν τα ζαχαροπλαστεία από τους αρτοποιούς».