Καθώς κάθε ημέρα νέα σκάνδαλα ξεπροβάλλουν και σκάνε στον ορίζοντα, υπάρχει ένα συμπαγές 20% οπαδών? ψηφοφόρων του κυβερνώντος κόμματος που σφυρίζει αδιάφορα. Αυτών που κραυγάζουν «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» και πάνω από όλα Ελλάδα? Όχι πάνω από όλα τα κονέ, η αριστεία που οδηγεί κατευθείαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους. Ατράνταχτο το επιχείρημα «μα και οι άλλοι κλέβουν ή έκλεβαν».
Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά. Ποτέ μα ποτέ στην Ελλάδα την μετά το 1975, δεν υπήρξε τέτοια συστηματική διασπάθιση δημόσιου χρήματος από «ιδιώτες». Ένα οριζόντιο σύμπλεγμα σχέσεων, αμοιβαίων εκδουλεύσεων, ενημερώσεων μέσω καναλιών «της αριστείας» που πιθανόν αγγίζει στατιστικά μεγάλο σύνολο του εκλογικού σώματος νέμεται ευρωπαϊκά και δημόσια κονδύλια .
Η υποτιθέμενη «Σορβόνιηηη» του Πιερακάκη και της Κεραμέως, αποκλείστηκε από τη λειψή έστω αξιολόγηση της ελληνικής πολιτείας. Τα δε άλλα 5 υποτιθέμενα «πανεπιστήμια», (εξαιρείται το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας) είναι κυριολεκτικά του κ@λ@υ. Στην παγκόσμια κατάταξη των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων «QS World University Ranking» είναι γύρω στο 1200!!! Όταν ενδεικτικά στο 355 το ΕΜΠ , στο 390 το Καποδιστριακό της Αθήνας , στο 452 το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (η ιατρική), στο 485 το Αριστοτέλειο, στο 628 το πανεπιστήμιο Κρήτης. Το δε «Κολάμπια» κάπου χάθηκε στη μετάφραση. Και όμως θα υπάρχει ένα 20% του εκλογικού σώματος που δεν την ενδιαφέρει η κατάπτωση της εκπαίδευσης των παιδιών τους, αλλά τα «κονέ» της πατρίδας και της παρτίδας.
Στην τότε ΕΡΕ, που ψήφιζαν τα δένδρα, που ο χωροφύλακας, ο δάσκαλος και ο παπάς του χωριού ήταν το μακρύ χέρι του παρα-κράτους, ξέρετε εκείνου για το οποίο ακόμη και ο Καραμανλής είπε τη φράση «μα ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο», η οικογένεια και η θρησκεία πάνω από όλα. Η οικογένεια του πατέρα αφέντη, του εξουσιαστή πάνω στο κορμί της γυναίκας του, διότι εκείνη που αντιστεκόταν και αντιδρούσε ήταν η «πουτ@ν@» και η θρησκεία (εξαιρέσεις σαν τον παπα-Πυρουνάκη) που ποτέ μα ποτέ δεν άκουσε τις κραυγές απόγνωσης των παιδιών στις παιδουπόλεις της Φρειδερίκης, στη Γυάρο, στη Μακρόνησο, στο Τρίκερι με τις εκατοντάδες μανάδες να θηλάζουν αίμα αντί για μητρικό γάλα τα παιδιά τους. Και όμως το αντίστοιχο 20% ενώ γνώριζε δεν κουνούσε το μικρό δακτυλάκι του ή μάλλον το κουνούσε για να δείξει στον χωροφύλακα της γειτονιάς τον «αντεθνικώς δρώντα», και έτσι θα αποκτούσε το πολυπόθητο πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων για ένα περίπτερο, να γίνει κλητήρας σε δημόσιο οργανισμό, να πάει στην ΕΣΑ! να πάρει από την Αγροτική Τράπεζα το πολυπόθητο δάνειο για το χωράφι ή το αντίστοιχο από την τράπεζα Εμπορικής Πίστεως για τη βιοτεχνία του.
Τούτο το διαχρονικό 20% ακολούθησε πέραν από ιδεολογίες την οσμή του χρήματος. «Πούλα πούλα» φώναζε ο «τσοπάνης» στο Χρηματιστήριο επί Σημίτη, Θυμάστε τη μετοχή «Λαναρά» και όχι μόνον. Η μεγαλύτερη αναδιανομή εισοδήματος πριν κραχ και covid στην Ελλάδα. Και ο Τσουκάτος «αγόραζε», και η θεία από τη Νιγηρία έστελνε στους εκσυγχρονιστές του Σημίτη, ή ο αοιδός των νυχτερινών κέντρων αυτοδιοικητικός της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήσε τα δικά του κονέ στη Β. Ελλάδα. Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε αυτόν όπως και τον άλλο δήμαρχο επίσης καταδικασμένο να παρευρίσκεται στα συνέδρια του κυβερνώντος κόμματος στη Θεσσαλονίκη. Και όλοι ρε παιδί μου να βγαίνουν από τη φυλακή με «ανήκεστο βλάβη» . Τι επιδημία και αυτή που έχει ενσκήψει στο κυβερνόν κόμμα. Α ξέχασα και ο Καρανίκας «καπνίζει» στα υπόγεια του Μαξίμου.
Την πατρίδα, τη θρησκεία και την οικογένεια ομνύουν οι πατριδοκάπηλοι, οι οσφυοκάμπτες που υποδέχονται μετά χαράς τους εγκληματίες, με απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου, της Γάζας. Πονηρά αντιλέγουν «μα δεν φωνάζετε για την Κύπρο», ποιοι αυτοί που την κοπάνησαν από τα Βαρώσια πρώτοι πρώτοι, αυτοί που αφήνουν τα real estate να απαλλοτριώνουν ελληνικές περιουσίες, προς όφελος ισραηλινών εταιρειών, αυτοί που συνεργάστηκαν με τους ναζί ως ταγματασφαλίτες και έστειλαν στα κρεματόρια χιλιάδες εβραίους. Και αγαπητέ Πρέσβη του Ισραήλ θα πρέπει να σκέφτεσαι πολύ, ανιστόρητε, για το τι έκανε το ΕΑΜ και πόσους εβραίους έσωσε από το ολοκαύτωμα, αυτό που επιχειρείτε εσείς με τη γενοκτονία στη Γάζα.
Και μετά ήλθε η άνοιξη. Πακτωλός οι επιστροφές στους ημέτερους, λόγω covid. Πριν το κραχ ο θεσσαλικός κάμπος διαγωνιζόταν στις ιπποδυνάμεις των τρακτέρ, των τετρακάμπινων 4χ4, στις επιδοτήσεις βάμβακος σε πραγματικά στρέμματα χέρσα ή μη λίγη σημασία έχει. Και ξαφνικά το 20% με την οριζόντια επικοινωνία του στυλ «δικέ μου έχω κάτι καλό, δήλωσέ το», δηλώθηκαν βοσκοτόπια στον Μύτικα Ολύμπου, μεταξοσκώληκες στον κάμπο, ντομάτες με υδροπονική καλλιέργεια λόγω της αφαλάτωσης της θάλασσας στα Τρίκαλα και νέα τρακτέρ εμφανίστηκαν στον θεσσαλικό κάμπο. Μεγάλη η επένδυση της FERRARI σε Καλαμπάκα – Τρίκαλα – Κοζάνη. Νέα κατακόκκινα τρακτέρ, έκαναν την εμφάνισή τους. Κατά Γεωργιάδη «εμείς έχουμε τη πλειοψηφία, εμείς δικάζουμε», τόσο ανεξάρτητη η δικαιοσύνη, τόσο αμοραλιστές οι κυβερνώντες. Και καλά οι αθεόφοβοι, τόσο ασυγκράτητοι που δεν έχουν και στοιχειώδη αυτοσυναίσθηση? Αληθεύει ότι «μεγαλο-τσοπάνης» πριν δέκα χρόνια είχε στο μαντρί του μαζί με τα χιλιάδες – χιλιάδων πρόβατα και δύο Ferrari? Το MARANELLO της έδρας της Ferrari γίναμαν!!!
Και εκεί που περιμένεις επιστροφή στη νομιμότητα και τα αδήλωτα να αποκτήσουν ονοματεπώνυμο, κάνοντας η δικαιοσύνη τη δουλειά της όπως την έκανε για εκείνη την καθαρίστρια από το Βόλο που την καταδίκασε για το πλαστό απολυτήριο δημοτικού που παρουσίασε μένεις ενεός αφού κατά τον άρχοντα της χώρας, το ακούσαμε με τα ίδια μας τα αυτιά: «Μπορούμε να καθίσουμε τουλάχιστον να συνεννοηθούμε, αντί να βλέπουμε ποιον θέλουμε να βάλουμε φυλακή»!!! Δηλαδή κατά το κοινώς λεγόμενο «δικέ μου, τόσα εμείς τα περισσότερα, τόσα εσείς να μην φωνάζετε έ και κάποια ψίχουλα σε κάποιους άλλους, αφού όλοι ίδιοι είμαστε»!!!
Α ξέχασα: «ο Καρανίκας καπνίζει». Και επειδή δεν είμαστε όλοι ίδιοι, το βλέπουμε στις λαϊκές, στην οικοδομή, στα ντελίβερι, στους πραγματικούς αγρότες με τα ροζιασμένα πρόσωπα, δεν ανήκουμε στο 20% της πρώην ΕΡΕ, δεν ανήκουμε στην άγια οικογένεια που από τα Ιουλιανά του 65, μόνο καταστροφές και δυστυχία έχει επιφέρει στη χώρα. Ανήκουμε στο άλλο 80% του εκλογικού σώματος και θέλουμε, να πάμε επιτέλους , να πάτε νεολαίοι, να ψηφίσουμε/τε στις κοντά σιμά επερχόμενες εκλογές.