Τσίπρας: Η γραβάτα ως αντικείμενο του πολιτικού μάρκετινγκ

Η διαχείρισης μιας εικόνας που ολοένα και περισσότερο δεν ανταποκρίνεται στην ουσία

Αντίστοιχα, βέβαια δεν είναι ανατροπή κάποιος να μη φοράει γραβάτα κάποιος ούτε και κάποιος ριζοσπαστισμός. Για πάρα πολλούς ανθρώπους είναι απλώς μια διαφορετική επιλογή.

Μόνο στην κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου το ζήτημα της γραβάτας αναγορεύτηκε σε ζήτημα τόσο μεγάλης συμβολικής σημασίας.

Ίσως γιατί εξαρχής αυτή η κυβέρνηση έδειξε ότι κυρίως επένδυε στην εικόνα και στον συμβολισμό και όχι στην ουσία. Έτσι περάσαμε από τον συμβολισμό και την εικόνα της αντίστασης πριν το δημοψήφισμα στην πλήρη αποδοχή των όρων των δανειστών. Έτσι και τώρα έχουμε μια συμφωνία που στην πραγματικότητα απλώς διαιωνίζει τα μνημόνια και την επιτροπεία να παρουσιάζεται ως «καθαρή έξοδος».

tovima.gr