Τι αφήνει πίσω του για τα Τρίκαλα φεύγοντας από Υπουργός ο Κώστας Σκρέκας

Σημαντική ήταν η συμβολή του μέχρι πρότινος Υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα για την ανάπτυξη της εκλογικής του περιφέρειας, κατά την διάρκεια της Υπουργικής του θητείας, με μια σειρά έργων πνοής που σίγουρα χωρίς την δική του παρέμβαση ίσως και να μην ξεκινούσαν ποτέ.

Πάμε να θυμηθούμε κάποια από αυτά, καθώς θεωρούνται έργα που θα αλλάξουν τα Τρίκαλα και όλο το νομό τα επόμενα χρόνια.

Να ξεκινήσουμε με το περιβόητο φράγμα της Μεσοχώρας. Χάρη στις ενέργειες του Κώστα Σκρέκα το έργο που ήταν επί δεκαετίες στις καλένδες με όλες τις κυβερνήσεις, κατάφερε να ξεμπλοκαριστεί και σήμερα να θεωρείται το υπ΄αριθμόν 1 για την ανάπτυξη του νομού. Επίσης στον Κώστα Σκρέκα οφείλεται εν πολλοίς και η κατασκευή και ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος του Ε-65 που διέρχεται από το νομό Τρικάλων και βάζει την περιοχή μας στον οδικό «χάρτη» με αξιώσεις. Με τις παρεμβάσεις επίσης του Σκρέκα ως Υπουργού Ανάπτυξης, ενισχύθηκαν εκατοντάδες Θεσσαλικές επιχειρήσεις που είχαν πληγεί από την θεομηνία Daniel. Στα έργα Σκρέκα εντάσσεται και το ΒΙ.ΠΑ Φαρκαδόνας, που αποτελεί ένα εμβληματικό έργο που μπορεί να προσελκύσει νέες επενδύσεις στη περιοχή μας.

Από εκεί και πέρα ο Κώστας Σκρέκας βοήθησε και συνέβαλε τα μέγιστα για μια σειρά παρεμβάσεων, αναπλάσεων, ανακατασκευών σε Τρίκαλα, Καλαμπάκα, Πύλη και Φαρκαδόνα, με εξασφάλιση κονδυλίων αρκετών εκατομμυρίων ευρώ.

Πέρα από τις μεγάλες του υποχρεώσεις ως Υπουργός Ανάπτυξης, με κύριο μέλημα του την πάταξη της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας, ο Σκρέκας βοήθησε αρκετά τον τόπο του και αυτό είναι κάτι που πρέπει να του αναγνωρίσουμε. Και βέβαια η προσφορά του δεν σταματάει εδώ, ο νομός τον έχει ανάγκη και όταν επανακάμψει πάλι κάποια στιγμή στη κυβέρνηση.