«Συνεταιριστική» τοπική κοινωνική ευθύνη

lioutas_trikki

 

 

 

 

Ο όρος επιχειρηματική κοινωνική ευθύνη αναφέρεται στην συμβολή των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση των  κοινωνικών ζητημάτων.

Οι επιχειρήσεις αποτελούν οντότητες οι οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται, επηρεάζοντας και επηρεαζόμενες από τα δεδομένα της εποχής και του χώρου δράσης τους.

 

Η ΕΑΣ  Τρικάλων, με την πρωτοβουλία της να μην αφήσει «κανένα παιδί χωρίς γάλα» στόχευσε  «διάνα»:

Επιστράτευσε  την συνεταιριστική ιδέα,

την δύσκολη αυτή συγκυρία

για να παρέμβει  τοπικά,

σε  «ευαίσθητο» κοινωνικό θέμα με επίκεντρο τα παιδιά

και με προσφορά …πρώτης ανάγκης!

 

Πέρα και έξω από επικοινωνιακά τερτίπια που μετέρχονται πολλές φορές οι επιχειρήσεις για διαφημιστικούς λόγους, οφείλουμε  ως τοπική κοινωνία να αναγνωρίσουμε  ότι  με την ενέργειά τους  αυτή,   η ΕΑΣ και η ΤΡΙΚΚΗ δείχνουν να αντιλαμβάνονται  την ευθύνη που τους αναλογεί, απέναντι στην κοινωνία, και να την αναλαμβάνουν .

 

 

.