Συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε έκθεση τουρισμού στη Νυρεμβέργη

NUR_2012_iphone_738
Με κεντρικό σύνθημα «Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα δεν είναι κρίση Ελληνικής φιλοξενίας», έκλεισε τις πύλες της η έκθεση τουρισμού της Νυρεμβέργης η οποία λειτούργησε από 29/2 έως 4/3/2012 ξεπερνώντας τους 120.000 επισκέπτες και καταγράφοντας μεγάλη επισκεψιμότητα ειδικά το halle 9 που ήταν αφιερωμένο στις τουριστικές προτάσεις διακοπών για τους Γερμανούς. 
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας για 5 συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει ,στην Freizeit Messe Nürnberg μια ευρωπαϊκή έκθεση που αναδεικνύει τις δυνατότητες αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου στους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής της Νυρεμβέργης με εκθέτες από όλη την Ευρώπη και με κυρίαρχη πρόταση τον Τουρισμό. Η επιλογή της συμμετοχής σ αυτή την έκθεση είναι οι απ’ ευθείας πτήσεις που η αεροπορική εταιρεία Air Berlin έχει δρομολογήσει από το 2008 προς τα αεροδρόμια της Θεσσαλίας, της Νέας Αγχιάλου και μέσω Ντίσελντορφ για Σκιάθο, αλλά και λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι πτήσεις τις RYANAIR από Φρανκφούρτη για Νέα Αγχίαλο.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με το σύνθημα, «Κατευθείαν πτήσεις στην Θεσσαλία» έδωσε την δυνατότητα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, να οργανώσει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση της Θεσσαλίας ως προορισμού 4ων Εποχών. 
Με μεγάλες αντιπροσωπευτικές και συγχρόνως εντυπωσιακές αφίσες απεικονίζοντας   το θεσσαλικό τουριστικό προϊόν δημιουργήθηκε μια αντιπροσωπευτική εικόνα της Ελλάδας με την Ελληνική Σημαία να είναι σε κυρίαρχο σημείο του περιπτέρου (40 περίπου τετραγωνικών μέτρων) ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι ήταν η μοναδική συμμετοχή της Ελλάδας, γεγονός που αύξησε την επισκεψιμότητα. Πάνω από 10.000 επισκέπτες εξυπηρετήθηκαν από τους 8 επαγγελματίες πωλητές που έδιναν πληροφορίες για τους τουριστικούς προορισμούς , τα πακέτα διακοπών και τις γεύσεις της Θεσσαλίας. Στον χώρο του περιπτέρου υπήρχε μεγάλος Χάρτης της Θεσσαλίας με έντονη αναφορά στις δυνατότητες πρόσβασης και την ανάδειξη των αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου.

Πάνω από 6000 άτομα δοκίμασαν τις γεύσεις της Θεσσαλικής κουζίνας την οποία είχε επιμεληθεί  και παρουσίασε το Επιμελητήριο Μαγνησίας. Η Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας προσκαλούσε τους επισκέπτες να επισκεφτούν την περιοχή δοκιμάζοντας σπετζοφαί, ενώ ο Δήμος Βόλου με έντυπο υλικό έδινε πληροφορίες για την ευρύτερη περιοχή του νέου καλλικρατικού δήμου.

Με αφίσες και περίπου 35 διαφορετικά έντυπα στα γερμανικά δόθηκε η δυνατότητα ενημέρωσης των επισκεπτών για το θεσσαλικό τουριστικό προϊόν. Ειδική αναφορά έγινε στις δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν στη θεσσαλική φύση, ενώ 2 οθόνες τηλεοράσεων παρουσίαζαν video των περιφερειακών ενοτήτων της Θεσσαλίας και αποσπάσματα της ταινίας «Μamma Μia».
Αρκετοί ήταν και οι Θεσσαλοί που ζουν στην περιοχή της Νυρεμβέργης και επισκέφθηκαν την έκθεσης, ενώ έντονη ήταν και η παρουσία τοπικών δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων της Νυρεμβέργης και της ευρύτερης περιοχής.
Η όλη προσπάθεια ήταν ένα αποτέλεσμα συνέργειας της Περιφέρειας με τους φορείς που εκδήλωσαν την επιθυμία να στηρίξουν αυτή την δράση σ αυτή την δύσκολή οικονομική συγκυρία για την χώρα ακολουθώντας την χαραγμένη τουριστική πολιτική της η οποία είναι η θεματική τουριστική προσέγγιση των προορισμών της σε συνεργασία με τους Ιδιώτες.
Ενεργή συμμετοχή στη δράση είχαν ακόμη η κα Σίσσυ Τοπάλη διευθύντρια της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Κεντρικόν κος Σταμάτης Λεβέντης, το cluster επιχειρηματιών Πηλίου Pelion Union ,οι ξενοδόχοι κα  Κατερίνα Κεφαλά ιδιοκτήτρια των Ξενοδοχείων Μανθος , ο κ. Δημήτρης Αναγνώστου του ξενοδοχείου Ροδιά και οι εστιάτορες Δημήτρης Ντελής και Σουλδάτος Χρίστος.
Στο περίπτερο συμμετείχαν ακόμη το Επιμελητήριο Μαγνησίας, ο Δήμος Βόλου, η Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας, τα ξενοδοχεία Boutique hotel Kentrikon, Hotel Aglaida και 30 ακόμα επιχειρήσεις από τη Θεσσαλία.
.