Στροφή στην επικοινωνιακή στρατηγική ;

strofi

 

 

 

Στα προεκλογικά σποτάκια των κομμάτων, στις προηγούμενες εκλογές, κυριάρχησαν καθολικά οι φιγούρες των αρχηγών … με απίστευτους εξαντλητικούς μονολόγους.

Στις εκλογές που έρχονται, τουλάχιστον έως τώρα,  βλέπουμε  να κυριαρχούν  τα «μηνύματα» στο πολιτικό μάρκετινγκ!

Ασφαλώς κάτι είδαν,  οι επικοινωνιολόγοι των κομμάτων  … και τα γύρισαν!

Βενιζέλος, Σαμαράς, Τσίπρας,  Κουβέλης, Καρατζαφέρης, Τζήμερος κα , σε δεύτερο φόντο λοιπόν.

Λιγότερες «φατσούλες» , περισσότερα συνθήματα για τις επόμενες κάλπες!!!!!