Στρατηγική του αιφνιδιασμού

Μαθαίνω ότι κάποιοι μέσα στην κυβέρνηση και τη Ν.Δ. ανακάλυψαν εσχάτως τις ικανότητες του αντιπροέδρου Χατζηδάκη στη στρατηγική και τον πολιτικό σχεδιασμό. Ασφαλώς δεν αναφέρομαι στον πρόεδρο Κυριάκο, που γνωρίζει τον Κωστή όσο λίγοι… Μιλάω για κάτι άλλους, που είναι αναγκασμένοι να παραδεχτούν (το κάνουν λες και παίρνουν υπόθετο!) ότι η κυβέρνηση σταδιακά αποκτά ένα πολύ συνεκτικό σχέδιο πρωτοβουλιών για να ενισχύσει τη μεταρρυθμιστική της ατζέντα, να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων και κυρίως να βελτιώσει την εικόνα της.

Και μια και το ’φερε ο λόγος, πρέπει να σας πω ότι κάτι με οδηγεί στην εκτίμηση ότι θα έχουμε και άλλες μικρές ή μεγαλύτερες εκπλήξεις από την κυβέρνηση τις επόμενες εβδομάδες. Προφανώς και δεν αναφέρομαι στη ΔΕΘ, που είναι μακριά… Αυτό που θα πω δεν με συμφέρει, αλλά είναι αλήθεια. Στρατηγική χωρίς το στοιχείο του αιφνιδιασμού δεν υπάρχει. Επομένως, η καλή στρατηγική θέλει λιγότερες διαρροές στα μέσα ενημέρωσης. Λιγότερες, όχι καθόλου. Ο Χατζηδάκης αυτήν την πρακτική την εφαρμόζει πάντα και δεν του έχει βγει σε κακό. Τώρα μαζί με τον πρόεδρο Κυριάκο προσπαθούν να την εφαρμόσουν στο Μαξίμου και στην κυβέρνηση. Η σωστή δοσολογία αναζητείται… Έχουμε και λέμε, λοιπόν: ούτε η Chevron, ούτε ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός, ούτε τα μέτρα που ανακοινώθηκαν αυτήν την εβδομάδα είχαν διαρρεύσει. Ήταν πρωτοβουλίες της κυβέρνησης που αιφνιδίασαν την αντιπολίτευση και την κοινή γνώμη και γι’ αυτό είχαν πολύ σημαντικό επικοινωνιακό αποτέλεσμα.

powergame.gr