SMS στο 13033: Πότε δεν παίρνουμε απάντηση και «κόβεται» η μετακίνηση

Αν και δεν υπάρχει όριο στα SMS που μπορούμε να στείλουμε στο 13033, το σύστημα μπορεί να «μπλοκάρει» μετακίνηση εν μέσω lockdown.

Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη, αν και δεν υπάρχει όριο στα SMS, το σύστημα αν δει πολλές μετακινήσεις σε συγκεκριμένη περιοχή θα τις «κόψει».

Στην περίπτωση που στείλει κάποιος μήνυμα στο 13033 και δεν λάβει απάντηση, πρέπει να ξαναστείλει, για να είναι εξασφαλισμένος.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο κ. Σταμπουλίδης είπε πως για τη μετακίνηση στην εργασία δεν επιβάλλονται πρόστιμα σήμερα Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, σε όσους δεν έχουν βεβαίωση εργοδότη. Οι εργοδότες είναι υποχρεωμένοι να εκδώσουν τις βεβαιώσεις ισχύος 14 ημερών και ο εργαζόμενος να τις φέρει σε ηλεκτρονική ή έντυπη μορφή.

Επίσης οι ελεύθεροι επαγγελματίες μετακινούνται με βεβαίωση από την ΕΡΓΑΝΗ, ενώ όσοι θέλουν να επισκεφτούν δημόσια υπηρεσία πρέπει να κλείσουν ραντεβού.

Σύμφωνα με τον κ. Σταμπουλίδη, δεν επιτρέπεται η μετακίνηση από νομό σε νομό, παρά μόνο για όσους εργάζονται μόνιμα εκτός του τόπου κατοικίας τους ή έχουν υπεύθυνη δήλωση ότι βοηθούν συγγενείς τους για αγροτικές εργασίες.

«Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι μετακινήσεις γίνονται για συγκεκριμένους σκοπούς, όλες οι άλλες μετακινήσεις είναι σε περιορισμό», τόνισε ο κ. Σταμπουλίδης.

Πηγή: reader.gr