Σ.Φ.Σ.Τ. Κλείνουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων του τρένου στη δυτική Θεσσαλία.

Ένα ακόμα χτύπημα δέχεται ο σιδηρόδρομος στη δυτική Θεσσαλία που για δεκαπέντε συνεχή χρόνια βρίσκεται σε καταναγκαστική ελεύθερη πτώση.

Όλοι θυμούνται τις ουρές επιβατών μπροστά στα εκδοτήρια και τις γεμάτες με κόσμο αποβάθρες των σταθμών μας όλες τις εποχές του χρόνου κι ακόμα περισσότερο τα καλοκαίρια με τη νεολαία που πήγαινε με το τρένο καθημερινά για μπάνιο στους Νέους Πόρους.

Πρώτα κατάργησαν τα δημοφιλή απευθείας πρωινά δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ενοχλούσαν βλέπετε τον ανταγωνισμό με τις μεγάλες τους πληρότητες και τα έσοδα που έφερναν στον σιδηρόδρομο. Έπρεπε το χρήμα να κατευθυνθεί αλλού.

Στη συνέχεια με διάφορες δικαιολογίες αντικατέστησαν τα ανταποκρινόμενα τρένα με πούλμαν ως τον Παλαιοφάρσαλο, προσθέτοντας χρόνο και ταλαιπωρία για τους επιβάτες  στο ταξίδι. Έπρεπε και οι επιβάτες να κατευθυνθούν αλλού.

Μετά ήρθε η πλημύρα και τους έδωσε μια καλή δικαιολογία για την πολύχρονη αναστολή λειτουργίας της γραμμής. Βλέπετε εδώ δεν υπήρχε ανάγκη μεταφοράς των κοντέινερ της COSCO ώστε να βρεθεί τρόπος άμεσης αποκατάστασης της κυκλοφορίας, όπως έγινε στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα.

Τώρα καταργούν και τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Δεν τους ενδιαφέρουν οι επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ώστε να βγάζουν εισιτήρια από το ίντερνετ.  Αλλά κι αυτοί που είναι, πώς ακριβώς θα περιμένουν το πούλμαν; Θα στέκονται στη βροχή και τον ήλιο αγναντεύοντας τον ορίζοντα;  Ποιος θα τους ενημερώσει για τυχόν καθυστέρηση του πούλμαν; Για το πού ακριβώς θα σταθμεύσει; Το καταλάβαμε καλά τόσα χρόνια πια. Δεν τους ενδιαφέρουν οι επιβάτες γενικώς. Δεν τους ενδιαφέρει καν ο σιδηρόδρομος.

 

Το Δ.Σ.