Την παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ», μια τολμηρή διασκευή του εμβληματικού έργου «Άμλετ» του William Shakespeare, βασισμένη στη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά και σε σκηνοθεσία του Μανώλη Δούνια και του πρωταγωνιστή Αιμίλιου Χειλάκη, παρακολούθησε το Τρικαλινό κοινό το βράδυ της Τρίτης στο υπαίθριο θέατρο του Φρουρίου.
Η παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ», στην οποία ξεδιπλώνονται τα πάθη, οι εσωτερικές συγκρούσεις και η τραγική ειρωνεία που διατρέχει την ιστορία του Άμλετ, παρακολουθεί την προσπάθεια του νεαρού πρίγκιπα να διανύσει την απόσταση από τη Σκέψη στην Πράξη. Συνειδητοποιώντας πως το σύστημα αξιών στο οποίο πίστευε και η επίπλαστη ευδαιμονία που απολάμβανε έχουν πεθάνει, ο Άμλετ πασχίζει να διατηρήσει την αξιοπρέπεια και τα ιδανικά του μέσα σε μια κοινωνία που ιδεολογικά καταρρέει.
Παράδοξο – ή και προφητικό – το πόσο αυτή η κοινωνία μοιάζει με τη δική μας, τέσσερις αιώνες μετά. Το ερώτημα δεν είναι πια «να ζει κανείς ή να μη ζει», αλλά «πώς να ζει»: Είναι προτιμότερο να ζει άπραγος ή να πεθαίνει πράττοντας;
Αυτό το ερώτημα διατρέχει την παράσταση και γίνεται η ραχοκοκαλιά της.
Ο Αιμίλιος Χειλάκης έγινε Άμλετ, Οφηλία, Κλαύδιος, Γερτρούδη, Πολώνιος, Λαέρτης, Οράτιος, το Φάντασμα του βασιλιά -κρατώντας το θεατή σε εγρήγορση. Δίπλα του, ο Δημήτρης Καμαρωτός δημιούργησε επί σκηνής έναν ηχητικό κόσμο που λειτουργούσε σαν εσωτερική φωνή, σαν αντίλαλος του τραγικού ήρωα.