Οι εκλογές του TikTok

Μια ματιά στους λογαριασμούς του Κασσελάκη, αλλά και του Κυριάκου, στο TikTok αποδεικνύει δια γυμνού ορφθαλμού πως ο κόσμος της πολιτικής επικοινωνίας έχει αλλάξει ριζικά.

Στον παλιό κόσμο της τηλεοπτικής ενημέρωσης κάνουν «πάρτυ» τα κανάλια όταν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων συγκεντρώνει κάπου 300.000 τηλεθεατές. Το TikTok του Κασσελάκη στο κουρείο μάζεψε σε δυο μέρες πάνω από 1 εκατ. views και ανάλογο κοινό είχε το «τρολάρισμα» του Αδωνι. Αντίστοιχους αριθμούς «γράφουν» τα βίντεο του Κυριάκου.

Η ποιοτική σύγκριση των κοινών, επίσης, είναι καταλυτική. Νεανικά και δυναμικά κοινά στο TikTok, γηρασμένα στην τηλεόραση. Η διαπίστωση, λοιπόν, είναι προφανής. Ο νέος ψηφιακός κόσμος είναι εδώ και για την πολιτική και για τις εκλογικές αναμετρήσεις.

Α. Ο.