Νέο «όχι» Κουρέτα σε γραμμές «ΜΕΤΕΩΡΑ» και «ΒΙΟΣΕΡ» από το ΚΤΕΛ Τρικάλων

ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΝΕΟ «ΟΧΙ» ΣΕ ΓΡΑΜΜΕΣ «ΜΕΤΕΩΡΑ» ΚΑΙ «ΒΙΟΣΕΡ»
 
Με το παρόν δελτίο τύπου θα θέλαμε να αναφερθούμε στην νέα απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας αναφορικά με τις υπεραστικές συγκοινωνιακές γραμμές της Π.Ε. Τρικάλων, την οποία και χαιρετίζουμε ως μία δεύτερη προσπάθεια του κ. Κουρέτα να υπερασπιστεί την νομιμότητα πάνω στο θέμα που υφίσταται με τις γραμμές των «Μετεώρων» και της «Βιοσερ».
 
Με την με Α.Π. 288428/27.06.2024 (ΑΔΑ : 990Α7ΛΡ-ΒΞΧ) απόφασή του, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, δεν συμπεριέλαβε στους νέους πίνακες των υπεραστικών ενδονομαρχιακών δρομολογίων της Π.Ε. Τρικάλων, τις διαβόητεςπλέον γραμμές των «Μετεώρων» και της «Βιοσερ», καθώς η ύπαρξή τους έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με την υφιστάμενη τουριστική νομοθεσία ήτοι τον Ν.711/1977.
 
Αντιθέτως ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας, κος Τζανακούλης, εξετάζοντας την ως άνω απόφαση κατόπιν προσφυγής της «Κ.Τ.Ε.Λ. Τρικάλων Α.Ε.», εξέδωσε την με Α.Π. 50205/16.09.2024 (92Σ8ΟΡ10-ΓΤΝ) απόφαση ακύρωσης της ως άνω αναφερθείσας απόφασης του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας.
 
Η απόφαση του Γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, χαιρετίστηκε άμεσα από τα συμφέροντα τα οποία έσπευσε να υπερασπιστεί, ήτοι την «Κ.Τ.Ε.Λ. Τρικάλων Α.Ε.», η οποία σε δημοσίευμά της την 18/09/2024 διατυμπανίζει την επανέναρξη των γραμμών «Μετεώρων» και «Βιοσερ» ως δικαίωση και μας παραθέτει και το σκεπτικό της απόφασης αυτής, το οποίο συνοψίζεται ως εξής: «ο σχεδιασμός του δικτύου λαμβάνει υπόψη και τις ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού από και προς προορισμούς ιστορικού και τουριστικού ενδιαφέροντος. Επίσης, ο σχεδιασμός του δικτύου λαμβάνει υπόψη τις ειδικές ανάγκες μετακινήσεων εργαζομένων προς τους χώρους εργασίας».
 
Το παραπάνω σκεπτικό λοιπόν βασίζεται στις διατάξεις του Ν.4974/2022 και συγκεκριμένα στις παραγράφους 2 και5 του άρθρου 9 του νόμου αυτού, αγνοώντας σκοπίμως το άρθρο 32 του ίδιου νόμου, το οποίο ξεκάθαρα στην παράγραφο2 αναφέρει τα εξής: «Από την έναρξη εκτέλεσης στην επικράτεια του μεταφορικού έργου που παραχωρείται σύμφωνα με τον παρόντα, καταργούνται: α) τα άρθρα 1 έως 32 του ν. 2963/2001 (Α’ 268), περί οργάνωσης και λειτουργίας των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία.». Εφόσον λοιπόν δεν έχουν καν δημοπρατηθεί οι δημόσιες υπεραστικές γραμμές ανά την επικράτεια σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο, πόσο μάλλον να έχει ξεκινήσει και η εκτέλεσή τους, δεν έχει επέλθει μέχρι σήμερον η κατάργηση των άρθρων 1 έως 32 του Ν.2963/2001 και ως εκ τούτων δεν ευσταθεί και το σκεπτικό της απόφασης του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας.
 
Για το λόγω αυτό, οφείλουμε να συγχαρούμε για άλλη μία φορά τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, ο οποίος αποδεικνύει πολλάκις, ότι λειτουργεί με μοναδικό γνώμονα την νομιμότητα και μιας και είναι νωπός ακόμη ο εορτασμός της επετείου του ιστορικού «ΟΧΙ» θα ταίριαζε ίσως να πούμε, πως η νέα αυτή απόφαση του κου Κουρέτα, είναι ένα ηχηρό «ΟΧΙ» στη νομιμοφάνεια που βολεύει κάποιους!
 
Τέλος, προτείνουμε στην «Κ.Τ.Ε.Λ. Τρικάλων Α.Ε.» να ζητήσει μια δημόσια συγνώμη για την παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης δια της αναμετάδοσης των λανθασμένων αποφάσεων του κου Τζανακούλη, και να πάψει επιτέλους να επικαλείται τον Ν.4974/2022 κάθε φορά που θέλει να κλέψει το ψωμί μας. Εν τέλει, ας προσέχουν τι εύχονται, καθώς εάν εφαρμοστεί τελικώς ο νόμος αυτός που επικαλούνται, ο νέος συγκοινωνιακός φορέας στην Π.Ε. Τρικάλων μπορεί να είναι κάποια άλλη εταιρία από όλη την Ευρώπη, όπως FlixBus, Transdev, MarinoBus, EuroLines, ακόμη και η «Φρούριο Τρικάλων Ι.Κ.Ε.».
 
Με εκτίμηση,
 
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΥ Γ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
 
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΤΟΥΛΑΣ Ν. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ