Made in China Ηλεκτρικό SUV Dacia με 10.000 ευρώ

Στην Κίνα θα κατασκευάζεται το Spring, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της ρουμανικής Dacia, στο ίδιο εργοστάσιο που μητρική-γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault κατασκευάζει ένα άλλο μικρό SUV, το Renault K-ZE, που διατίθεται ήδη στην κινεζική αγορά έναντι περίπου 8.000 ευρώ.

Η παγκοσμιοποίηση σε όλο της το μεγαλείο και με ότι καλό ή κακό μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia, το Spring, το μικρό SUV το οποίο βασίζεται στο «κινεζικό» mini-SUV της μαμάς Renault αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του επόμενου έτους.

Ο λόγος για το Dacia Spring που το είδαμε να αποκαλύπτεται στις αρχές Μαρτίου – σε μια ηλεκτρονική παρουσίαση, καθώς η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στην οποία επρόκειτο να κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση τελικά ακυρώθηκε λόγω Covid-19 – που αναμένεται να έχει σύμφωνα με τα λεγόμενα της Dacia αυτονομία τουλάχιστον 200 χλμ.

Το Dacia Spring, λοιπόν, θα κατασκευάζεται σε ένα εργοστάσιο στο Shiyan, στην… διάσημη πλέον επαρχία Hubei της Κίνας, από την eGT New Energy Automotive, μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν η Renault, η Nissan και η Dongfeng Automotive.

Το εργοστάσιο αυτό κατασκευάζει ήδη το Renault City-KZ, το οποίο πωλείται επίσης με κινεζικές μάρκες που σχετίζονται με την Dongfeng και την Renault Group, συμπεριλαμβανομένων των Venucia και Dongfeng. Σημειώστε ότι πέρυσι, η Renault πούλησε 2.658 City K-ZE στην Κίνα. Σημειώστε, επίσης, ότι το Renault Group δήλωσε φέτος σταματά την παραγωγή και τις πωλήσεις βενζινοκίνητων μοντέλων Renault στην Κίνα, για να επικεντρωθεί, όσον αφορά την κινεζική αγορά, στα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Dacia δεν έχει ακόμα ανακοινώσει επισήμως την τιμή του Spring, αλλά είναι «κοινό μυστικό» ότι θα κοστίζει λιγότερο από 10.000 ευρώ, με βάση το γεγονός ότι το Renault City K-ZE πωλείται στην Κίνα έναντι περίπου 8.000 ευρώ, αλλά και με βάση δηλώσεις του πρώην διευθύνοντος συμβούλου του Renault Group, Thierry Bollore, που αποκάλυψε ότι το γαλλικό γκρουπ ετοίμαζε ένα ηλεκτρικό όχημα με τιμή πώλησης γύρω στα 10.000 ευρώ ή και λιγότερο.

Το Dacia Spring θα στοχεύσει όχι μόνο ιδιώτες πελάτες, αλλά και εταιρίες του χώρου του car sharing, του «μοιράσματος», δηλαδή, ή της «κοινής χρήσης» οχημάτων. Μιας υπηρεσίας που «απειλεί» να αλλάξει το τοπίο όσον αφορά την κατοχή και χρήση των ΙΧ.

stotimoni.gr