Kέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών στην Φαρκαδόνα

 

dimarxio__farkadonas

 

 

 

Ο Δήμος Φαρκαδόνας ενημερώνει τους γεωργούς και κτηνοτρόφους που δραστηριοποιούνται στα όρια του Δήμου, ότι λειτουργεί το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Αγροτών «1540». Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, από την Τρίτη 24 Απριλίου 2012 προστέθηκε στις ήδη παρεχόμενες αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης αγροτών, η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών και κυρίως των αγροτών με εκπροσώπους του Υπουργείου. 

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:

  1. on line διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του (ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ), χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, επί 24 ώρες καθημερινά.

Οι μέχρι σήμερα σημαντικότερες διαθέσιμες υπηρεσίες στο «1540» είναι:

1.Ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ

2.Καταγγελίες για προέλευση κρέατος

3.Ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του internet site του Yπουργείου (www.minagric.gr)

4.Συνομιλία με εκπρόσωπο του Υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο (Υποβολή καταγγελιών, αναζήτηση πληροφοριών, καθοδήγηση για επενδύσεις κ.α.).

Όπως αναφέρει το Υπουργείο, «σύντομα θα προστεθούν νέες Υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον ΕΛΓΑ και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του Υπουργείου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην απλότητα της χρήσης της υπηρεσίας, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από όλους τους ενδιαφερομένους».

 

 

.