Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περτουλίου Τρικκαίων 5η συνάντηση προγράμματος Erasmus+

Στις 13 Νοεμβρίου 2020, , διεξήχθη διαδικτυακά η 5η συνάντηση του σχεδίου “our solartown – Pupils learn why and how to implement solar thermal energy”με κωδικό «2018‐1‐AT01‐KA201‐039309», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης ΚΑ201 (Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης) του προγράμματος Erasmus+. Η συνάντηση ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στο Kobarid της Σλοβενίας αλλά λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης που επικρατεί εξαιτίας της πανδημίας, έγινε διαδικτυακά. Βασικός στόχος του σχεδίου είναι η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές ηλικίας 10-14 ετών σχετικά με την χρήση της ηλιακής θερμικής ενέργειας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστούν, από μαθητές σε σχολεία της Αυστρίας και Σλοβενίας, δύο ηλιακά θερμικά συστήματα τα οποία προβλέπεται να καλύψουν ένα μέρος των αναγκών τους σε ζεστό νερό.

Οι οργανισμοί που συμμετείχαν στη συνάντηση και αποτελούν τους εταίρους του προγράμματος ήταν οι εξής:

Climate Alliance Austria, Αυστρία (συντονιστής)

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περτουλίου-Τρικκαίων, Ελλάδα

akaryon, Αυστρία

SolarHeatEurope, Βέλγιο

VseUk Institute, Σλοβενία

 

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης παρουσιάστηκε από κάθε εταίρο η πρόοδος που έχει σημειωθεί μέχρι τώρα στο πεδίο που ο καθένας είναι υπεύθυνος. Από την παρουσίαση φάνηκε ότι έχει ολοκληρωθεί το 60 με 90% των παραδοτέων του έργου (IntellectualOutputs). Μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί το περιεχόμενο του θεωρητικού μέρους που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και οιλεπτομέρειες για την κατασκευή του ηλιακού θερμικού συστήματος.

Στη συνέχεια το υλικό αυτό θα εφαρμοστεί σε εκπαιδευτικές μονάδες των χωρών εταίρων λαμβάνοντας την αντίστοιχη ανατροφοδότηση. Το τελικό στάδιο του προγράμματος, περιλαμβάνει έναν πανευρωπαϊκό διαγωνισμό  με τη συμμετοχή σχολικών μονάδων που θα έχουν υλοποιήσει όλα τα στάδια του έργου.