Απαράδεκτη συμπεριφορά καταστηματάρχη σε πελάτισσα στην πύλη Τρικάλων, καταγγέλλει κάτοικος της περιοχής. Αναλυτικά αναφέρει:
Ιδιοκτήτης μεγάλου τριώροφου καταστήματος ένδυσης στην Πύλη, συμπεριφέρθηκε απαράδεκτα σε πελάτισσα, όταν αυτήν επέστρεψε ένα προϊόν αγορασμένο από το κατάστημά του ( 5 ημέρες νωρίτερα και με την απόδειξη) και ήθελε απλά να το αλλάξει.
Ο ιδιοκτήτης εκείνη τη στιγμή είχε κόσμο στο ταμείο και αντί να εξυπηρετήσει τον πελάτη και να ασχοληθεί με την κυρία στη συνέχεια, άρχισε τις φωνές λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν να τολμά η κυρία να του επιστρέψει προϊόν του, μιας και η ποιότητα των προϊόντων του είναι αδιαμφισβήτητη!
Τελείωσε λέγοντας της υποτιμητικά, να πάρει ότι θέλει και κατέβηκε μαζί με την πωλήτρια στον υπόγειο χώρο του καταστήματος, αφήνοντας την κυρία μόνη της.
Συνέχισε να σχολιάζει υποτιμητικά το γεγονός σε διάφορους πελάτες στο υπόγειο του καταστήματος. Η κυρία τον κάλεσε να ανέβει για να την εξυπηρετήσει, αλλά αυτός έστειλε την πωλήτρια.
Η κυρία πελάτισσα ζήτησε να πάρει πίσω το επιστρεφόμενο προϊόν και έφυγε. Αποστολή εξετελέσθει για τον ιδιοκτήτη, ο οποίος γλύτωσε από την πελάτισσα και από όλους τους γνωστούς της, οι οποίοι δεν πρόκειται να ξαναπατήσουν το πόδι τους στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Τρομερός επαγγελματισμός για σεμινάριο…
Ε.Μ.