Κ. Αγοραστός: «Προστιθέμενη αξία για την παιδεία και τον πολιτισμό έχουν τα Μουσικά Σχολεία»

2020202020CE9CCE9FCEA5CEA3CE99CE9ACE9120CEA3CEA7CE9FCE9BCE95CE99CE9120-11

-Εμφανίστηκε θετικός στο να αναλάβει η Περιφέρεια Θεσσαλίας συντονιστικό ρόλο στη μεταφορά και σίτιση των μαθητών στα Μουσικά Σχολεία, όπως του ζήτησαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές απ’ ολόκληρη την Θεσσαλία, και τους παρότρυνε: «Όλοι μαζί να διεκδικήσουμε κονδύλια από την κεντρική κυβέρνηση»

-Τάχθηκε υπέρ της ενίσχυσης των Μουσικών Σχολείων και τόνισε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας «έχει καλλιεργήσει σχέση εμπιστοσύνης με τους μεταφορείς μαθητών»

 

«Τα Μουσικά Σχολεία έχουν προστιθέμενη αξία για την παιδεία και τον πολιτισμό στη χώρα μας. Η αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει ξεκάθαρη θέση υπέρ της περαιτέρω ενίσχυσης και ενδυνάμωσής τους και θεωρεί απόλυτα λανθασμένη την επιχείρηση συρρίκνωσης και αποδυνάμωσής τους».

Αυτό τόνισε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός σε συνάντηση που είχε σήμερα με διευθυντές, εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους συλλόγων γονέων και κηδεμόνων καθώς και μαθητές από τα Μουσικά Σχολεία της Θεσσαλίας.

Ο κ. Κ. Αγοραστός εμφανίστηκε θετικός στο αίτημα που του υπέβαλαν να αναλάβει η Περιφέρεια Θεσσαλίας συντονιστικό ρόλο στη μεταφορά και σίτιση των μαθητών στα Μουσικά Σχολεία καθώς όπως επισημάνθηκε στο θέμα εμπλέκονται περισσότεροι του ενός Δήμοι αφού τα Σχολεία είναι διαδημοτικά, δεν ρυθμίστηκε η χρηματοδότηση των Δήμων και υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση.

«Όλοι μαζί πρέπει να διεκδικήσουμε κονδύλια από την κεντρική κυβέρνηση», παρότρυνε ο κ. Κ. Αγοραστός επισημαίνοντας ότι «η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ισορροπώντας την κατανομή κονδυλίων, έχει καλλιεργήσει σχέση εμπιστοσύνης με τους μεταφορείς των μαθητών και δεν είναι προφανώς τυχαίο ότι η μεταφορά των μαθητών γίνεται κανονικά στη Θεσσαλία ενώ έχει σταματήσει σε άλλες περιφέρειες της χώρας».

Στη συνάντηση εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές Μουσικών Σχολείων επισήμαναν στον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας τα «διαχρονικά» προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα εν λόγω Σχολεία, όπως οι καθυστερήσεις στις προσλήψεις καθηγητών και η έλλειψη αναλυτικού προγράμματος και βιβλίων, ενώ έκριναν αναγκαία την πιστοποίηση των σπουδών.

«Στη σημερινή εποχή της κρίσης και της απαξίωσης, θεωρούμε ανεπίτρεπτη την αποδυνάμωση εστιών παιδείας και πολιτισμού», τόνισαν.