Ιδρυση ΚΕΠ φορολογικών υποθέσεων στην Φαρκαδόνα

oikonomoy_dimarxos

 

Αίτημα ίδρυσης κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών για φορολογικές υποθέσεις από τον δήμαρχο Φαρκαδόνας

Ο Δήμος Φαρκαδόνας πληροφορήθηκε την υπ’ αριθμ. 08708/5-10-12 πρόσκλησή σας προς το Υπουργείο Εσωτερικών, σχετικά με την ίδρυση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών για φορολογικές υποθέσεις.

Ακολούθως, με το υπ’ αριθμ. 38776/11-10-2012 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών, ζητήθηκε από συγκεκριμένους Δήμους της χώρας, να απαντήσουν, εάν επιθυμούν να ιδρύσουν και να στεγάσουν υπηρεσίες, με δικά τους έξοδα, για εξυπηρέτηση πολιτών σε φορολογικές υποθέσεις.

Ο Δήμος μας είναι κατ’ εξοχήν πεδινός και ημιορεινός, με πληθυσμό, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, 13.310 κατοίκους.

Διαθέτει ένα άρτια οργανωμένο ΚΕΠ με επαρκείς χώρους και εξοπλισμό, και έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει χωρίς κανένα πρόβλημα, όσους εφοριακούς υπαλλήλους κρίνει απαραίτητους το Υπουργείο Οικονομικών.

Αναλαμβάνει, δε, όλα τα έξοδα για τη λειτουργία του Κέντρου.

Εν όψει των ανωτέρω, και δεδομένου ότι ο Δήμος Φαρκαδόνας εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό οικονομικά ενεργού πληθυσμού, ο οποίος κατανέμεται σε 18 Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες, η ίδρυση από το Υπουργείο Οικονομικών ενός Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, θα εξυπηρετήσει παράλληλα και πολλούς δημότες Τοπικών Κοινοτήτων του όμορου Δήμου Παλαμά Καρδίτσας.

Σημειώνεται ακόμη ότι η απόσταση των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου από την έδρα της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων, φτάνει τα 32 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει και πρόσθετη ταλαιπωρία, αλλά και έξοδα για τους κατοίκους, σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο.

Για όλους τους παραπάνω λόγους,

ζητούμε από το Υπουργείο σας, να λάβετε σοβαρά υπ’ όψη τη βούλησή μας, να συμπεριληφθεί ο Δήμος μας στους ΟΤΑ, όπου θα ιδρύσετε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών για φορολογικές υποθέσεις.

.