H κοπή πίτας του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Τρικάλων

11 foto3

Μέσα σε ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Τρικάλων. Η εκδήλωση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία παρουσία των εκπαιδευτών, των εκπαιδευομένων και αποφοίτων του σχολείου.

Στη διάρκεια του χαιρετισμού του ο Διευθυντής του σχολείου κ. Νικόλαος Κατσίκας τόνισε ότι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη, που δεν έχει ολοκληρώσει τις υποχρεωτικές σπουδές, να εξοπλιστεί με τα απαραίτητα γνωστικά εφόδια, που πιστοποιούνται και με τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών μέσα από τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Η Χώρα σήμερα χρειάζεται ανθρώπους με υψηλό γνωστικό επίπεδο, ανθρώπους με προσόντα και δεξιότητες, ανθρώπους που επιθυμούν να εξελίσσονται, να συνεργάζονται και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες.

Η μάθηση είναι μία πολυδιάστατη διαδικασία, η οποία αφενός, αποφέρει μεγαλύτερη λειτουργικότητα στις καθημερινές και επαγγελματικές δραστηριότητες και αφετέρου, λειτουργεί ως μέσο αυτοεκπλήρωσης. Η κατάκτηση μαθησιακών στόχων διευρύνει το πεδίο δράσης και τις επιλογές του ατόμου, καθιστώντας διαθέσιμες νέες δυνατότητες, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή του και αναπροσαρμόζοντας στόχους και ελπίδες. Η συμμετοχή σας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του 1ου Σ.Δ.Ε. Τρικάλων δεν λειτουργεί θετικά μόνο σε ιδιωτικό επίπεδο αλλά και σε κοινωνικό, καθώς μπορεί να οικοδομήσει νέες κοινωνικές επαφές, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του κοινωνικού ιστού και αυξάνοντας την κατανόηση και την ανεκτικότητα απέναντι σε άλλα άτομα.

Τελειώνοντας ο κ. Κατσίκας αναφέρθηκε στα άτομα που «μειονεκτούν», τα οποία μπορεί να έχουν χαμηλό εκπαιδευτικό υπόβαθρο, να αντιμετωπίζουν εργασιακές και οικονομικές δυσκολίες, να ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες ή να πλήττονται από τον κλοιό της μοναξιάς και της απομόνωσης. Τα άτομα αυτά έχουν μεγαλύτερα ποσοτικά και ποιοτικά οφέλη από τη φοίτηση στο σχολείο, διότι υποστηρίζονται εξατομικευμένα στην προσωπική, την οικογενειακή, την κοινωνική ή την επαγγελματική τους ζωή. Έτσι, επιβεβαιώνεται ακόμα πιο πολύ ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει η Δια Βίου Μάθηση ως πολιτικό εργαλείο κοινωνικής σταθερότητας, οικονομικής ανάπτυξης, παροχής νέων ευκαιριών και άμβλυνσης κοινωνικών ανισοτήτων.

.