Επειδή έχουν παρατηρηθεί στο παρελθόν φαινόμενα αισχροκέρδειας, ειδικά στον κλάδο της εστίασης, κάποιοι επισκέπτες που είχαν έρθει στα Τρίκαλα για τον «Μύλο των Ξωτικών», έκαναν παράπονα για «καπέλο» στις τιμές στις ταβέρνες και τα καφέ της περιοχής, με την ύπαρξη διπλών καταλόγων κλπ.
Φέτος ας λειτουργήσουν έτσι όπως πρέπει οι ελεγκτικοί μηχανισμοί στην αγορά, για να μην έχουν παρόμοια προβλήματα και παράπονα από επισκέπτες, που αμαυρώνουν το όνομα των Τρικάλων. Είναι σίγουρο πως η πλειοψηφία των καταστηματαρχών της εστίασης είναι άψογοι επαγγελματίες που προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες και είναι κρίμα για κάποιους ελάχιστους, να μας βγαίνει «άσχημο όνομα» στην αγορά.