Επίσκεψη 5ου γυμνασίου Τρικάλων στο ΚΠΕ Άραχθου

Η περιβαλλοντική επίσκεψη στο ΚΠΕ Αράχθου  πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Μαρτίου 2019. Το θέμα που η ομάδα μας μελετάει είναι η δύναμη του νερού και στο ΚΠΕ  Αράχθου  ενημερωθήκαμε για   τη  δύναμη, την  ενέργεια του νερού και του  ποταμού Αράχθου.

Το πρωί της 20ης Μαρτίου αναχωρήσαμε από τα Τρίκαλα νωρίς αφήνοντας τη μέρα να ξεδιπλωθεί μπροστά μας, έτοιμοι για ένα διαφορετικό μάθημα! Στη διαδρομή είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε και να μαγευτούμε από τα όμορφα τοπία της Ηπείρου.  Κάναμε μια μικρή στάση στα Γιάννενα  και  μια στην Άρτα. Περιηγηθήκαμε στην πόλη και επισκεφτήκαμε  Βυζαντινά μνημεία.

Αμέσως μετά κατευθυνθήκαμε προς το ΚΠΕ Αράχθου, το οποίο βρισκόταν στο χωριό Κόπραινα. Οι υπεύθυνοι του Περιβαλλοντικού Κέντρου  μας υποδέχτηκαν με χαρά  και ήταν φιλόξενοι μαζί μας. Αρχικά, γνωριστήκαμε, παίξαμε διάφορα, διασκεδαστικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με το περιβάλλον, περπατήσαμε στο μονοπάτι του Φάρου και κάναμε ορνιθοπαρατήρηση.

Αφού τελείωσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκείνης της ημέρας και είχαμε εμπλουτίσει τις γνώσεις μας, πήγαμε στο ξενοδοχείο για να τακτοποιηθούμε και το απόγευμα περπατήσαμε  στην πόλη της Άρτας και περάσαμε πολύ όμορφα.

Την επόμενη μέρα το πρωί, πήραμε το πρωινό μας για να πάρουμε  δυνάμεις, γιατί μας περίμενε άλλη μια δύσκολη μέρα. Αναχωρήσαμε  από το ξενοδοχείο και φτάσαμε στο υδροηλεκτρικό εργοστάσιο και φράγμα Πουρναρίου. Ξεναγηθήκαμε στο Φράγμα από το ειδικό επιστημονικό προσωπικό και μάθαμε πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια από τη δύναμη του νερού. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε  το Αρχαιολογικό Μουσείο και το θρυλικό Γεφύρι της Άρτας

Μόλις τελείωσε η περιήγηση με μεγάλη λύπη αναχωρήσαμε για την πόλη των Τρικάλων αναλογιζόμενοι πως   με αυτήν την επίσκεψη κάναμε ένα διαφορετικό μάθημα.  Μας δόθηκαν ευκαιρίες και ερεθίσματα  που δεν μας είχαν δοθεί ξανά. Διευρύναμε το μυαλό και τη σκέψη μας. Δεθήκαμε περισσότερο με τους συμμαθητές μας, αποκτήσαμε πολλές, νέες και  χρήσιμες γνώσεις, εμπειρίες και αναμνήσεις οι οποίες θα παραμείνουν κλειδωμένες στη καρδιά μας!

Ευχαριστούμε πολύ τους καθηγητές του 5ου Γυμνασίου κ. Κουβέλα, κ. Βακουφτσή, κ. Ρίζο και κ. Λύτρα  για αυτήν την ευκαιρία που μας έδωσαν.