Ιδέα του υπ. Μεταφορών ο νέος τρόπος υπολογισμού των προστίμων ανάλογα με το εισόδημα του παραβάτη!
Όπως φαίνεται δεν τα έχουμε δει όλα ακόμα στην Ελλάδα. Διαβάστε λοιπόν τι σκέφτονται στην κυβέρνηση για τα πρόστιμα τροχαίων παραβάσεων. Αναλογικά με το εισόδημα πρόστιμα για παραβάσεις του ΚΟΚ, ώστε να είναι αποτρεπτικά το ίδιο είτε κάποιος είναι άνεργος είτε έχει μεγάλα εισοδήματα, εξετάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως αποκάλυψε σήμερα ο υφυπουργός Ν. Μαυραγάνης μιλώντας Στο Κόκκινο! Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη όχημα που κινείτο με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα, ο υφυπουργός Μεταφορών Ν. Μαυραγάνης αναφέρθηκε στις κινήσεις που γίνονται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα της οδικής ασφάλειας, στο πλαίσιο της εκτενούς συνέντευξης που παραχώρησε στον 105,5 Στο Κόκκινο για την απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.
Πρόσφατα, όπως είπε, υπήρξε επαφή με τη διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή για την οδική ασφάλεια, όπου έγιναν από το υπουργείο δύο προτάσεις σε καινοφανή κατεύθυνση.
Αναλογικό με το εισόδημα το πρόστιμο
Η μία αφορά στην αναλογικοποίηση των προστίμων σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. «Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα… Όλοι πρέπει να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να λειτουργούν αποτρεπτικά».
«Έχουμε προτείνει μία συγκεκριμένη διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις απόψεις τους, είδαμε θετική ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο», όπως ανέφερε.
Κοινωνική εργασία υποστήριξης των θυμάτων για τους παραβάτες
Η δεύτερη αφορά την εισαγωγή, «εναλλακτικά ή υποχρεωτικά, ως ποινή, στις περιπτώσεις που προκαλούνται δυστυχήματα που έχουν ως συνέπεια και τραυματισμό, η υποχρεωτική συμμετοχή σε προγράμματα εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις σωματικές, βλάβες ή μόνιμες αναπηρίες, από τροχαία, των ατόμων που είχαν συμμετοχή σε αυτά».
«Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή, που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση», συνέχισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων».
Σ.Σ. Fimotro: Με λίγα λόγια, εάν κάποιος περάσει με κόκκινο έχοντας… Ε9 πλουσίου θα πληρώσει περισσότερα από έναν άλλο που επίσης πέρασε με κόκκινο αλλά έχει μικρότερη φορολογική δήλωση! Τι άλλο θα σκεφτούν οι εγκέφαλοι της κυβέρνησης;
fimotro.gr