Συναδέλφισσες-οι καλημέρα,
σας στέλνουμε ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ
και σας υπενθυμίζουμε την πρόσκληση
στην έκτακτη Συνέλευση της Ε.Λ.Μ.Ε Τρικάλων την Δευτέρα 6/2/2023 και ώρα 18.00 στο αμφιθέατρο του 2ου Γυμνασίου-ΓΕ.Λ. Τρικάλων θέματα ημερήσιας διάταξης:
1) Ατομική αξιολόγηση
2) Οικονομικά αιτήματα του κλάδου
ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ!
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΠΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ!
ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗ ΓΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη.
Το μόνο στήριγμα μας είναι το σωματείο!!!
H Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθώντας να πείσει την κοινωνία ότι έχει μεριμνήσει για τα πάντα και ότι όλα είναι έτοιμα, με εντολές μέσω απλών μηνυμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στην αργία του Σαββατοκύριακου προκειμένου τα σχολεία να λειτουργήσουν από αύριο, παρά την κακοκαιρία, με… τηλεκπαίδευση κι απαιτεί με εντολές της τελευταίας στιγμής να δημιουργηθεί μια ψευδής εικόνα ομαλότητας.
Η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι σχεδιασμοί, χωρίς να έχουν λάβει υπόψη κρίσιμες παιδαγωγικές και κοινωνικοοικονομικές παραμέτρους, θα δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα από όσα θεωρητικά προσπαθούν να λύσουν.
Δε λαμβάνουν υπόψη τους ότι στις ελάχιστες ημέρες που μπορεί να κρατήσει η κακοκαιρία:
• Η σύνδεση στο διαδίκτυο σε κάποιες περιοχές είναι προβληματική, με αποτέλεσμα η μετάδοση του μαθήματος να είναι αδύνατη;
• Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι δεδομένο ότι έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τηλεκπαίδευση με ίδια μέσα ούτε ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση στις σχολικές τους μονάδες, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν ισχυρές συστάσεις αποφυγής μετακινήσεων από την Πολιτική Προστασία;
• Οποίος έχει στοιχειώδη επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία γνωρίζει ότι είναι πρακτικά αδύνατον να ψηφιοποιηθεί και να προσαρμοστεί για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης το εκπαιδευτικό υλικό μέσα σε 24 ώρες. Ειδικά όταν ζητά το υπουργείο αυτή η διαδικασία να γίνει Κυριακή είναι εξοργιστικό. Εκτός αν το υπουργείο θεωρεί εκπαιδευτική διαδικασία την τηλεαπασχόληση των μαθητών που το πιθανότερο είναι εκείνη την ώρα να «χαζεύουν» τα χιόνια από το παράθυρο του σπιτιού.
• Πόσοι υπολογιστές πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σπίτι για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες σε τηλεκπαίδευση για εκπαιδευτικούς και μαθητές και για τηλεργασία των γονέων;
• Γονείς εκπαιδευτικοί που θα πρέπει να φροντίσουν ταυτόχρονα και τα πολύ μικρής ηλικίας παιδιά τους πώς θα διδάξουν;
• Κι αν υποθέσουμε ότι κάποια παιδιά και εκπαιδευτικοί μπορέσουν να πραγματοποιήσουν διαδικασίες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, εάν δεν μπορέσουν όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν για αντικειμενικούς λόγους (έλλειψη εξοπλισμού, διακοπές ρεύματος, κλπ) η εκπαιδευτική διαδικασία των ημερών αυτών δε θα πρέπει να επαναληφθεί όταν επιστρέψουν όλοι στις τάξεις;
Είναι βαθιά υποκριτικό και επικοινωνιακό το ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. για απώλεια διδακτικών ωρών εξ αιτίας της κακοκαιρίας, τη στιγμή που ακόμα και σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία και ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι είναι αδύνατη η ομαλή λειτουργία των σχολείων επιχειρεί για μια ακόμη φορά να φορτώσει τα πάντα στους εκπαιδευτικούς που συνεχώς απαξιώνει με την πολιτική της.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας και τις εντολές για υποχρεωτική τηλεκπαίδευση στα σχολεία που κλείνουν λόγω κακοκαιρίας.
Τέλος, τονίζουμε ότι το σπίτι που ζούμε με την οικογένειά μας δεν είναι χώρος εργασίας. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι/ες να έχουμε η να διαθέτουμε ρεύμα, χώρο, εξοπλισμό, πρόσβαση στο διαδίκτυο κλπ. Η έλλειψη ή η αδυναμία χρήσης τεχνολογικών μέσων, η αδυναμία παροχής τηλεκπαίδευσης για τεχνικούς ή για παιδαγωγικούς λόγους δεν μπορεί να οδηγήσει σε κανενός είδους «κυρώσεις» για συναδέλφισσες/φους.