Εκνευρισμός καταναλωτών για τις μεγάλες ουρές στη ΔΕΗ

 

Τον τελευταίο καιρό γίναμε και πάλι δέκτες πολλών παραπόνων Τρικαλινών καταναλωτών, που πηγαίνοντας στην ΔΕΗ να πληρώσουν το ρεύμα τους, υφίστανται μια άνευ προηγουμένη ταλαιπωρία, από τις ατέλειωτες ουρές που συναντούν εκεί, όταν η επιχείρηση συνεχίζει προκλητικά να χρησιμοποιεί ένα και μόνο ταμείο, ακόμα και αν η ουρά του κόσμου φτάνει μέχρι έξω στο πεζοδρόμιο.

Με την προτροπή προς το trikalaIN καταναλωτών «γράψτε για το πρόβλημα, μπας και κάτι διορθωθεί», είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε σ’ ένα υπαρκτό και σοβαρό πρόβλημα, για το οποίο έχουμε γράψει επανειλημμένα και για το οποίο η ΔΕΗ φαίνεται πως δεν έχει την διάθεση να δοθεί λύση.

Μόνο και μόνο για την απίστευτη ταλαιπωρία ηλικιωμένων ανθρώπων, που είναι αναγκασμένοι να περιμένουν όρθιοι, ακόμη και μισή ώρα, μέχρι να έρθει η σειρά τους να πληρώσουν, αξίζει τον κόπο να απευθύνουμε για ακόμη μια φορά προς τους υπεύθυνους της επιχείρησης το ερώτημα:

Είναι τόσο δύσκολο για την ΔΕΗ να διαθέσει στο καταναλωτικό κοινό ένα ακόμη ταμείο με ένα ακόμη υπάλληλο; Όταν υπάρχει η βούληση όλα γίνονται, μόνο που εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει…