Διήμερη εκδρομή της διεθνούς Ενωσης Αστυνομικών Τρικάλων

P 20141108 140834

Με ιδιαίτερη χαρά η Τοπική Διοίκηση Τρικάλων, πραγματοποίησε στις 8 & 9 Νοεμβρίου 2014, ημέρες Σάββατο & Κυριακή αντίστοιχα, διήμερη εκδρομή στα Ιωάννινα- Κόνιτσα- Καστοριά.
Κατά την άφιξη μας στα Ιωάννινα, μας υποδέχθηκε ο Πρόεδρος της Τοπικής Διοίκησης Ιωαννίνων, κ. ΚΙΤΣΙΟΣ Σπυρίδων και ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ιωαννίνων κ. ΚΙΤΣΙΟΣ Κων/νος. Πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή δώρων- αναμνηστικών μεταξύ των δύο (2) Τοπικών και αφού δόθηκαν κατευθυντήριες οδηγίες για την πόλη των Ιωαννίνων, μέλη του Δ.Σ. μας επισκέφτηκαν τα Γραφεία της Τοπικής Διοίκησης Ιωαννίνων. Εκεί συναντηθήκαμε με την κ. ΚΟΜΑΤΣΙΟΥΛΗ Αγγελίνα (μέλος του Δ.Σ.) και τον Αντιστράτηγο ε.α. κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Νικόλαο (μέλος της Τοπικής). Μετά τον καφέ και τα ψώνια μας, συνεχίσαμε το ταξίδι μας για την Κόνιτσα.
Σταματήσαμε στο Καλπάκι και επισκεφθήκαμε το Στρατιωτικό Μουσείο Πολέμου 1940-41. Εντυπωσιαστήκαμε τόσο από τα εκθέματα όσο και από την ενημέρωση που είχαμε από τους εκεί στρατιώτες- φύλακες του Μουσείου. Μέσα από το 10λεπτο βίντεο που παρακολουθήσαμε, ζήσαμε με πάθος και ένταση μνήμες ηρώων.
Μετά την άφιξή μας στην Κόνιτσα, την ζεστή υποδοχή που τύχαμε από τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου και την τακτοποίηση των αποσκευών μας, αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή «Παναγίας Μολυβδοσκέπαστης», στα σύνορα με την Αλβανία. Γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι είχε εσπερινό, τον οποίο παρακολούθησαν όλοι με κατάνυξη. Με το πέρας του εσπερινού ακολούθησε ξενάγηση από μοναχό του Μοναστηριού και παράδοση αναμνηστικών βιβλίων με την ιστορία της Μονής. Το βράδυ μετά το γεύμα μας στο ξενοδοχείο, ακολούθησε πραγματικό γλέντι, με τον χορό να κρατεί μέχρι αργά.
Την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό μας, που περιείχε μόνο παραδοσιακά εδέσματα, επισκεφτήκαμε το Γεφύρι της Κόνιτσας και αναχωρήσαμε για την Καστοριά μέσω Επταλόφου. Στην Καστοριά μας ανέμενε ο Πρόεδρος της Τ.Δ. Καστοριάς κ. ΣΤΑΥΑΡΑΚΑΚΗΣ Νικόλαος, ο οποίος τυγχάνει και Διευθυντής Αστυνομίας Καστοριάς. Πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή αναμνηστικών και αναχωρήσαμε συνοδευόμενοι, για το «Σπήλαιο του Δράκου». Οφείλουμε να αναφέρουμε ότι εντυπωσιαστήκαμε από το καλοδιατηρημένο και παράλληλα πρωτόγνωρο μέρος. Τέλος επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή «Παναγίας Μαυριώτισσας» (Λίμνη) και αφού ξεναγηθήκαμε, διασκορπιστήκαμε στην τοπική αγορά για ψώνια. Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις από ό,τι επισκεφθήκαμε, γεμίζοντας τις «μπαταριές» μας, έτοιμοι για να αντιμετωπίσουμε τον προσεχή χειμώνα και ανανεώνοντας την υπόσχεσή μας για προσεχείς δράσεις της Τοπικής μας.
Κατά την επιστροφή μας, αντικρίσαμε βλέμματα χαράς- ικανοποίησης και μόνο θετικά σχόλια ακούσαμε από τους συμμετέχοντες και αυτό μας χαροποίησε ιδιαιτέρως.
Νιώθουμε την υποχρέωση να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες, προς τον Πρόεδρο και τα μέλη της Τ.Δ. Ιωαννίνων, τον Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ιωαννίνων και τον Πρόεδρο της Τ.Δ. Καστοριάς, για την φιλοξενίας τους και τις διευκολύνσεις που μας παρείχαν, με αποτέλεσμα η εκδρομή μας να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία και να αποκομίσουν οι συμμετέχοντες τις καλύτερες εντυπώσεις.
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλα τα μέλη- φίλους μας, που συμμετείχαν, παρότι ήταν μια δύσκολη υπηρεσιακά περίοδος, αλλά και τον Διευθυντή Αστυνομίας Τρικάλων, κ. ΓΡΑΒΑΝΗ Αθανάσιο, τόσο για την διευκόλυνση που παρείχε στα μέλη μας, όσο και για την συμμετοχή μετά της συζύγου του, στην εκδρομή μας.
Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε, τόσο έναν ένθερμο υποστηρικτή της Τοπικής μας Διοίκησης, τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ Τρικάλων, κ. ΤΖΑΤΖΑΚΗ Βασίλειο, ο οποίος συμμετείχε με την σύζυγο- μέλος μας στη εκδρομή, δηλώνοντας την στήριξή του, σε μελλοντικές δραστηριότητες της Τοπικής Διοίκησης μας, όσο και την οικογένεια ΜΟΥΡΕΧΙΔΗ Παναγιώτη, ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου «ΠΑΝΟΡΑΜΑ», στην Κόνιτσα για την υποδειγματική και ζεστή φιλοξενία που μας παρείχαν.