Μπροστά στην κρίση η διοίκηση των αδελφών Μιχάλη και Τάκη Σαράντη της εταιρείας Όλυμπος αποφάσισε να προχωρήσει στην υλοποίηση μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας.
Στόχος της εταιρείας είναι αρχικά να μειώσει τις διαφαινόμενες για το 2012 απώλειες και ταυτόχρονα να βρει νέους καταναλωτές σε ένα σώμα ταλαιπωρημένων από την κρίση Ελλήνων.
Όλα αυτά ενώ η πορεία της εταιρείας στις ΗΠΑ δεν φαίνεται να είναι η αναμενόμενη και σε μια περίοδο που η διοίκηση της Όλυμπος μελετά επέκταση σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Η νέα καμπάνια της Όλυμπος θα περιλαμβάνει την εικόνα των Ελλήνων που δουλεύουν υπεύθυνα, των απλών ανθρώπων κι αφορά στη φέτα Όλυμπος. Πρόκειται για ένα προϊόν που παράγεται από αιγοπρόβατα που βόσκουν ελεύθερα στα ελληνικά βουνά.
Το διαφημιστικό δημιούργησε και επιμελήθηκε η McV&H, ενώ για την παραγωγή του υπεύθυνη είναι η X-Rated με σκηνοθέτη τον Τάκη Ζερβουλά moneypro.gr