Χατζηγάκης: Ανάγκη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου

Το ζήτημα των υποδομών του νομού Τρικάλων το οποίο αδυνάτισε περαιτέρω με την ακύρωση του δρομολογίου ανταπόκρισης της Καλαμπάκας και των Τρικάλων με σταθμό «Παλαιοφάρσαλα» έθεσε ο Μικέλης Χατζηγάκης με παρέμβαση του. Συγκεκριμένα,  νεαρός πολιτικός μίλησε για επιτακτική ανάγκη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο σήμερα φτάνει μέχρι την Καλαμπάκα. Η παρέμβαση Χατζηγάκη έχει ως εξής:

«Με λύπη είδαμε τις περασμένες εβδομάδες ότι κόπηκε το δρομολόγιο ανταπόκρισης της Καλαμπάκας και των Τρικάλων με σταθμό «Παλαιοφάρσαλα», ενώ σήμερα απαιτείται η ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου και για οικονομικούς και για κοινωνικούς λόγους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο σημερινός σιδηρόδρομος είναι ανεπαρκής αφού φτάνει μέχρι την Καλαμπάκα. Συνεπώς, απαιτείται η αναβάθμιση και η επέκταση του ώστε να φτάσει μέχρι τα σύνορα. Η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου θα καλύψει δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας και θα συνδέσει την Ελλάδα με την Αλβανία, τα Σκόπια, και δυνητικά με την Ιταλία. ‘Έτσι θα ικανοποιηθεί όχι μόνο η Θεσσαλία και τα Τρίκαλα αλλά και ένα κομμάτι της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας. Ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου θα ενισχύσει τον τουρισμό, τις μεταφορές, αλλά και την ευρύτερη ανάπτυξη των περιοχών αυτών. Το δυτικό τμήμα της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» έχει δύο κομμάτια. Το πρώτο αφορά το έργο Καλαμπάκας – Κοζάνης (με σύνδεση Γρεβενών – Σιάτιστας). Το δεύτερο κομμάτι είναι το Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα. Είναι επιτακτική ανάγκη για την ανάπτυξη των περιοχών αυτών μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης τους, η οποία έχει «ξεχαστεί» από τις προηγούμενες κυβερνήσεις».