Απάντηση του ΟΑΕΔ Τρικάλων σε δημοσίευμα του trikalaIN

Δημοσιεύουμε την απάντηση που μας εστάλη από τον ΟΑΕΔ Τρικάλων σχετικά με το δημοσίευμα στην ηλεκτρονική μας σελίδα trikalaIN.gr ( δείτε εδώ) με τίτλο «Απαράδεκτη συμπεριφορά στον ΟΑΕΔ Τρικάλων»

Αναλυτικά η απάντηση:

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,

σχετικά με το δημοσίευμα στην ηλεκτρονική σας εφημερίδα με τίτλο «Απαράδεκτη συμπεριφορά στον ΟΑΕΔ Τρικάλων» που αναφέρεται στην καταγγελία πολίτη ότι υπήρξε απρεπής συμπεριφορά από συγκεκριμένο υπάλληλο, παρακαλούμε να δημοσιεύσετε τις απόψεις μας για την αποκατάσταση της αλήθειας.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται επί λέξει « πολίτης προερχόμενος από χειρουργική επέμβαση τόλμησε να ρωτήσει σε πόση ώρα περίπου θα εξυπηρετηθεί για να γνωρίζει αν θα παραμείνει στο χώρο ή αν θα προσέλθει άλλη μέρα. Ο εν λόγω υπάλληλος μάλιστα, είχε το θράσος να πει στον πολίτη ότι δεν είναι σε θέση να δουλέψει, άρα για ποιο λόγο βρίσκεται εκεί».

Χωρίς να αποποιούμαστε τις ευθύνες του Υπαλλήλου – στον οποίο έγιναν αυστηρές συστάσεις – καλό είναι στις περιπτώσεις αυτές να εφαρμόζεται το αρχαίο γνωμικό « μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφοίν μύθον ακούσεις ».

  1. Το πόση ώρα χρειάζεται κάποιος να εξυπηρετηθεί ασφαλώς δεν μπορεί να προσδιορισθεί διότι εξαρτάται από τον αριθμό προτεραιότητας που έχει και τις υποθέσεις που έχουν πριν απ’αυτόν (όλες οι υποθέσεις δεν απαιτούν τον ίδιο χρόνο).
  2. Από της ίδρυσης του ΟΑΕΔ, εδώ και αρκετές δεκαετίες, η σχετική διάταξη δεν άλλαξε και είναι σαφής: Για να εγγράφει κάποιος ως άνεργος πέραν των άλλων προϋποθέσεων πρέπει να είναι και ικανός για εργασία, δηλ. να μην είναι ασθενής σε βαθμό που δεν του επιτρέπεται να εργασθεί.
  3. Οι επικαλούμενοι λόγους υγείας, εγκυμονούσες, οι συνοδευόμενοι από πολύ μικρά παιδιά κλπ. εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα, πράγμα που όφειλε ο καταγγέλλων να πράξει απευθυνόμενος στον Προϊστάμενο.
  4. Το συγκεκριμένο περιστατικό είναι ήσσονος σημασίας και η όποια παρεξήγηση μπορούσε να επιλυθεί επί τόπου από τον Προϊστάμενο αντί να δημοσιοποιηθεί δημιουργώντας λανθασμένες και άδικες εντυπώσεις για την Υπηρεσία και τους Υπαλλήλους οι οποίοι καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των συμπολιτών μας, ο αριθμός των οποίων σε καθημερινή βάση κυμαίνεται από 150 έως 350 άτομα.

Πέραν αυτών πρέπει να επισημανθεί ότι ο ΟΑΕΔ είναι μία ιδιαίτερη Δημόσια Υπηρεσία αφού διαχειρίζεται ,στην πλειονότητα ^δύσκολες καταστάσεις ανέργων με συνεπαγόμενα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα.

Επίσης το εύρος των αντικειμένων του είναι αρκετά μεγάλο και πολύπλοκο ιδίως μετά την ενσωμάτωση σ’αυτόν των Οργανισμών Εργατικής Κατοικίας και Εργατικής Εστίας.

Είναι, επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ι.Ο.Β.Ε. πρώτος σε παραγωγικότητα στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα της χώρας! Γι’αυτό είναι άδικο η απομόνωση και δημοσίευση κάποιων άτυχων περιστατικών να χαρακτηρίζουν συλλήβδην το αξιόλογο έργο της Υπηρεσίας μας και των Υπαλλήλων της οι οποίοι εκτός των άλλων διακρίνονται για την ενσυνείδητη αντιγραφειοκρατική τους αντίληψη ακροβατώντας, μάλιστα, καθημερινά στα όρια της νομιμότητας προκειμένου να παράξουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.

Αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν οι περίπου 35.000 συμπολίτες μας που εξυπηρετούνται κάθε χρόνο.

Eυχαριστώ για την φιλοξενία

Ο προιστάμενος

Τσίπας Βασίλειος