Αμερικανοί επικοινωνιολόγοι; Όχι, η τοπική ΣΥΡΙΖΑ Τρικάλων

aygh

 

 

 

 

Με τον τίτλο «Αμερικανοί επικοινωνιολόγοι; Όχι, η τοπική ΣΥΡΙΖΑ Τρικάλων!» Η εφημερίδα «Αυγή» αναφέρει ότι σειρά από φυλλάδια για τις εκλογές της 6ης Μαΐου προτάθηκαν από την τοπική Επιτροπή Τρικάλων, υιοθετήθηκαν και εστάλησαν σε όλη την Ελλάδα….

Συγκεκριμένα αναφέρει:

 

«Δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι, ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ, η πολιτική του, η σχέση του με τον λαό και, από την άλλη, το κατεστημένο, ο κόσμος των πελατειακών και μνημονιακών πολιτικών – με τη μιντιακή του έκφραση: την “Καθημερινή” και τη “Δημοκρατία”. Λοιπόν, όταν η “Καθημερινή” και η “Δημοκρατία” επιχειρούν να ερμηνεύσουν το “επικοινωνιακό θαύμα” της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχουν τα ερμηνευτικά εργαλεία ή μάλλον, ακόμα χειρότερα, χρησιμοποιούν λάθος εργαλεία, ανασύροντας από τις δικές τους πρακτικές.

Οι δύο εφημερίδες λοιπόν υποστήριξαν ότι η επιτυχημένη καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ οφείλεται στη βοήθεια… Ααμερικανών συμβούλων επικοινωνίας, τους οποίους μάλιστα λένε ότι χρηματοδότησε η Γιάννα Αγγελοπούλου. Το λάθος που κάνουν εδώ είναι βασικό. Αδυνατώντας να κατανοήσουν την απήχηση της πολιτικής και των προτάσεων του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ στην κοινωνία, ενεργοποίησαν τον μηχανισμό της “προβολής”: αποδίδουν τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας που χρησιμοποιούν οι ίδιοι, στους άλλους. “Προβάλλουν” δηλαδή τις δικές τους λειτουργίες και τα δικά τους εργαλεία πολιτικής (συμβούλους, “διαφημιστές”, “επικοινωνιολόγους”) ως εργαλεία των άλλων.

“Δεν μπορώ όμως να σας απαντήσω με τον τρόπο που εσείς φιτάχνετε τα πρωτοσέλιδά σας. Είμαστε από τελείως διαφορετικούς κόσμους” απάντησε ο υπεύθυνος για την προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κορωνάκης, εξηγώντας λεπτομερώς με ποιο τρόπο και από ποιους χτίστηκε. Πώς να χωρέσει στο μυαλό των επαγγελματιών της “επικοινωνίας”  ότι σειρά από φυλλάδια για τις εκλογές της 6ης Μαΐου προτάθηκαν από την τοπική Επιτροπή Τρικάλων, υιοθετήθηκαν και εστάλησαν σε όλη την Ελλάδα;»

 

 

.