Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι διαδικασίες για τις αλλαγές που επίκεινται στην λαϊκή αγορά των Τρικάλων, όπως είχε δεσμευθεί προεκλογικά η Δημοτική Αρχή και έβαλαν σε φάση υλοποίησης τόσο ο προηγούμενος αρμόδιος Αντιδήμαρχος Χρήστος Αναστασίου, όσο και ο τωρινός Κώστας Ψύχος.
Σύμφωνα με δηλώσεις του τελευταίου στο trikalaIN, ήδη έχει παραδοθεί το σχέδιο και η μελέτη των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου για την νέα λαϊκή αγορά των Τρικάλων, που θα στοχεύει με ύπαρξη σαφών κανόνων, στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, τη βελτίωση του κυκλοφοριακού στην πόλη, την ενίσχυση των παραγωγών, τη διατήρηση της «καρδιάς» της οικονομικής δραστηριότητας της πόλης και τον εκσυγχρονισμό της αγοράς.
Αναμένεται το επόμενο διάστημα, ίσως ακόμη και εντός του Μαΐου, νε ξεκινήσουν οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου στις οδούς Ηρώων Αλβανικού Μετώπου και 28ης Οκτωβρίου, όπου τελείται η λαϊκή αγορά και οι οποίες σύμφωνα με το σχέδιο που υπάρχει περιλαμβάνουν:
Συγχώνευση δύο νησίδων και η επέκταση της πλακόστρωσης και των τριών νησίδων δημιουργώντας πεζοδρόμιο πλάτους 5,20 μέτρων.
– Διαπλατύνσεις των απέναντι πεζοδρομίων στις διασταυρώσεις, ώστε να εξασφαλίσουν χώρο στάθμευσης πλάτους 2,00 μέτρων και λωρίδα κυκλοφορίας ελάχιστου πλάτους 3,50 μέτρων.
– Στον χώρο των νησίδων θα λαμβάνουν χώρα όλες οι δραστηριότητες της λαϊκής. Οι τραπεζόπαγκοι θα τοποθετούνται σε απόσταση 0,75 μέτρων από το όριο του πρασίνου και θα καταλαμβάνουν χώρο 1,25 πλάτος επί 3,00 μέτρα μήκος. Θα τοποθετούνται κατά μήκος σε σειρά ανά δύο, πλην κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων για την εξασφάλιση όσο το δυνατόν περισσότερων πάγκων, αφήνοντας στη συνέχεια κενό 0,50 μέτρων για τη διέλευση των παραγωγών. Με αυτή τη διάταξη υπολογίζεται να τοποθετηθούν συνολικά 84 τραπεζόπαγκοι.
– Ο συνολικός χώρος που θα καταλαμβάνουν οι πάγκοι κάθετα στον άξονα του πεζοδρομίου, συμπεριλαμβανομένου του διαδρόμου πλάτους 75 εκατοστών μεταξύ του ορίου του πρασίνου και των πάγκων για την κίνηση των παραγωγών, είναι συνολικά 2,00 μέτρα.
– Η κίνηση των καταναλωτών θα γίνεται μπροστά από τους πάγκους στο υπόλοιπο ελεύθερο πεζοδρόμιο, πλάτους 3,20 μέτρων. Η κίνησή τους θα προστατεύεται από τις παρακείμενες λωρίδες των οδών με προστατευτικό κιγκλίδωμα τοποθετημένο ανά διαστήματα και σε απόσταση 0,40 μέτρων από το όριο του δρόμου.
– Στο ίδιο ύψος θα τοποθετηθούν και νέοι φωτιστικοί ιστοί με δύο φωτιστικά σώματα, για το φωτισμό της οδού και του πεζοδρόμου. Έτσι, το ωφέλιμο καθαρό πλάτος για την κίνηση των καταναλωτών θα είναι περίπου 2,80 μέτρα.
– Η κατασκευή των πεζοδρομίων περιλαμβάνει αποξήλωση των υφισταμένων και κατασκευή νέων. Υπάρχει πρόβλεψη για την απορροή των ομβρίων υδάτων με την κατασκευή νέων υδροσυλλογών.
Σύμφωνα πάντα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Κώστα Ψύχο, αυτό το διάστημα υπάρχουν διαβουλεύσεις μεταξύ του Δήμου Τρικκαίων και του Αστικού ΚΤΕΛ και αναμένεται τελική από κοινού συμφωνία, για την απομάκρυνση του από τον συγκεκριμένο χώρο που είναι σήμερα και την τοποθέτηση του σε χώρο πέριξ της κεντρικής πλατείας, για να είναι και πάλι σε κεντρικό σημείο, γεγονός που θα κάνει εύκολη την πρόσβαση από το επιβατικό κοινό.