Συνάντηση Απ. Παπατόλια με τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου

papatolias

Συνάντηση με το νεοεκλεγέν Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου – Ν. Ιωνίας, πραγματοποίησε χθες ο επικεφαλής της «Θεσσαλών Δύναμη» κ. Απόστολος Παπατόλιας, με αντικείμενο τα φλέγοντα ζητήματα του εμπορικού κόσμου στις σημερινές ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες της διαχείρισης της οικονομικής κρίσης. Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Τσέλιος, επεσήμανε εμφατικά ότι ο εμπορικός κόσμος δέχεται διαδοχικά πλήγματα το τελευταίο χρονικό διάστημα, αφού πέραν της αξίωσης της καταβολής των φορολογικών και των ασφαλιστικών υποχρεώσεων παρουσιάζεται και η τάση να μειώνονται τα αποθεματικά ακόμη κι εκείνων των επαγγελματιών που δεν είχαν καμία οφειλή προς τα Δημόσια Ταμεία. Στις συνθήκες αυτές, τόνισαν οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου, δε δικαιολογείται καμία ανοχή, πλέον, ούτε από την Πολιτεία ούτε από την Αυτοδιοίκηση προς τις πρακτικές του παραεμπορίου, οι οποίες αποτελούν τη σύγχρονη μάστιγα σε βάρος της τοπικής οικονομίας και αγοράς. Η κριτική των εμπόρων στράφηκε γύρω από τις δυσκίνητες διοικητικές διαδικασίες που αφορούν στον περιορισμό του παραεμπορίου, δεδομένου ότι η συνήθης διαδικασία επιβολής των διοικητικών προστίμων δεν έχει πρακτικά κανένα αποτέλεσμα στο βαθμό που δεν επιτυγχάνεται συγχρόνως και η κατάσχεση των προϊόντων του παραεμπορίου. Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου δήλωσαν πρόθυμοι να ασκήσουν όλα τα νόμιμα μέσα για τον περιορισμό του φαινομένου, συνειδητοποιώντας, ωστόσο, ότι δεν αρκούν ούτε οι μηνύσεις ούτε οι διοικητικές παρεμβάσεις για να υπάρξουν θεαματικές μεταβολές στην πάταξη του φαινομένου του παραεμπορίου. Ο κ. Τσέλιος ενημέρωσε τον κ. Παπατόλια ότι ο Εμπορικός Σύλλογος πρόκειται να αναλάβει σύντομα μια σημαντική πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από τις αρνητικές συνέπειες του παραεμπορίου στη διατήρηση των θέσεων απασχόλησης και την ύπαρξη της τοπικής αγοράς, μέσα από μία ευρεία ενημερωτική καμπάνια που θα πραγματοποιηθεί με την εθελοντική συμβολή όλων των φορέων της αγοράς. Πρόκειται για μία σειρά ενεργειών προβολής που θα αγγίζει το σύνολο των καταστημάτων, που παρέχουν σήμερα εμπορικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, με ιδιαίτερη έμφαση στα καταστήματα εστίασης και ψυχαγωγίας. Ο κ. Παπατόλιας δήλωσε ότι η παράταξη «Θεσσαλών Δύναμη» θα συμπαρασταθεί ολόψυχα στην πρωτοβουλία αυτή του Εμπορικού Συλλόγου, τονίζοντας ότι οι παραεμπορικές δραστηριότητες έχουν κατά παράδοξο τρόπο σήμερα απενοχοποιηθεί στη συνείδηση των πολιτών, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που πλήττει τα εισοδήματα και τα νοικοκυριά. «Η καλλιέργεια υγιούς καταναλωτικής συνείδησης» δήλωσε ο κ. Παπατόλιας «αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία της αγοράς και την τόνωση των τοπικών επιχειρήσεων. Το παραεμπόριο πρέπει να συνδεθεί στη συνείδηση όλων με τη χαμηλή ποιότητα, την υψηλή επικινδυνότητα και την αύξηση της ανεργίας». Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Τσέλιος δήλωσε: «Στόχος μας είναι να αφυπνιστούν οι συμπολίτες μας για τις καταστροφικές συνέπειες του παραεμπορίου και να σταματήσουν να δίνουν συγχωροχάρτι στους, κατά τα λοιπά συμπαθείς, πλανόδιους αλλοδαπούς που διακινούν επικίνδυνα προϊόντα σε χαμηλές τιμές». «Αποτελούν τον νούμερο ένα κίνδυνο για τον εμπορικό κόσμο και για την απασχόληση των συμπολιτών μας» τόνισε. Παράλληλα συμπλήρωσε πως οι δράσεις προβολής με αφίσες και διαφημιστικά σποτ θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με το αστικό ΚΤΕΛ, τους Συλλόγους των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, αλλά και τα ΜΜΕ της περιοχής. Ο κ. Παπατόλιας, τέλος, ανέφερε τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει η «Θεσσαλών Δύναμη» ώστε να αναδειχθεί το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτιμώντας παράλληλα ότι ο Εμπορικός Σύλλογος οφείλει να συντονίσει τις ενέργειές του με το Δήμο Βόλου και την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας-Σποράδων, καθώς και με τους λοιπούς Εμπορικούς Συλλόγους του θεσσαλικού χώρου, ώστε η καμπάνια αυτή να αποδώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε πανθεσσαλικό επίπεδο. Επίσης, ο κ. Παπατόλιας προέβη σε συστηματική ενημέρωση για την πρωτοβουλία που έχει αναλάβει ως προς την καταγραφή των τοπικών προϊόντων όλων των επιχειρήσεων που παράγουν στη Μαγνησία, ώστε στη συνέχεια η προβολή των προϊόντων αυτών να γίνεται σε συγκεκριμένες «γωνιές» των εμπορικών καταστημάτων για την καλλιέργεια και Μαγνησιακής καταναλωτικής συνείδησης